Joku ihan outo mies on pyytänyt mua kaveriksi facebookissa :O Mun nimisiä ei ole muita, joten ei ole voinut sekoittaakkaan kehenkään toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hähh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Tuleehan niitä. Mulle tulee jostain ihmeen syystä vähä väliä eri sävyisten tummien miesten pyyntöjä :D ilman mitään saatekirjelmää. Ja oudoin juttu oli viime viikolla joku Aasialainen nuori nainen tai tyttö?...joka sanoi: haluan sinun kaverii. :D :laugh: ja katsoin sen sivua niin sillä oli vain 1 kaveri ja se oli suomalainen mies. Liekö kiinnostunut Suomesta? mut en ota koskaan täysin tuntematonta kaveriksi joten ne kaikki Al-Sahidit saa jäädä ilman mun loistavaa seuraani :kieh: :laugh: :whistle:

Mulle tulee kans eri sävyisten ja eri maalaisten tummien miesten pyyntöjä. Mistähän tuo johtuu, ihan kuin oltais jollain listalla tms.

Mulle tuli kerran kaveripyyntö ihan oudolta tyypiltä. Se olikin sitten mun miehen joku vanha kaveri, oli päättänyt pyytää mua kaveriksi, kun mies ei ollut fb:ssä. Joskus siis kannattaa kysyä.

no onpas kauheeta :whistle: teidän profiilikuvat on näkyvillä,jos olette joissain ryhmissä,ilmottaudutte tapahtumiin jne..jos ette kestä vierailta tulevia kaverikutsuja,estääkä kaveriksi lisääminen..niin helppoa se on :xmas: facebook on myös sosiaalinen verkosto ja itse en näe siinä mitään pahaa,että tuntemattomat haluaa kaveriksi..pakkohan heitä ei ole hyväksyä ja tarvittaessa voi poistaa ja vaikka blokata,jos siltä tuntuu..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no onpas kauheeta :whistle: teidän profiilikuvat on näkyvillä,jos olette joissain ryhmissä,ilmottaudutte tapahtumiin jne..jos ette kestä vierailta tulevia kaverikutsuja,estääkä kaveriksi lisääminen..niin helppoa se on :xmas: facebook on myös sosiaalinen verkosto ja itse en näe siinä mitään pahaa,että tuntemattomat haluaa kaveriksi..pakkohan heitä ei ole hyväksyä ja tarvittaessa voi poistaa ja vaikka blokata,jos siltä tuntuu..

Mä en ole kuin parissa ryhmässä ja ne on suomenkielisiä ja suomalaisten ryhmiä, en pelaa mitään ja yksityisyysasetuksetkin on tiukat. Sovelluksiakaan ei ole. Ja silti mulle tulee noita ulkomaisten miesten pyyntöjä melko paljon.

Yhteistyössä