Joku joka osaa tulkita kohdunsuun "tilannetta", auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jklö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jklö"

Vieras
Mulla rv 28 ja tänään oli lääkärineuvola. Lääkäri tunnusteli kohdunsuuta ja totes, että on hiukan pehmeä, ulkosuu sormelle auki ja mittaa n. 1.5cm. Katottiin sit vielä emätinultralla ja siinä näky kuitenkin mittaa 4cm. Onko nyt niin, että tuo kohdunsuun mitta on se tärkein tieto? Eli voinko olla huoleti kun sitä on 4cm? Mitä tuo pehmeneminen tarkottaa?

Mulla suurin piirtein sama tilanne, paitsi että myös kipeitä supistuksia, niin laittoivat saikulle fyysisestä työstä ja käskivät välttää kaikkea mikä aiheutti supistuksia. rv 38 syntyi lapsi.

Mulla suurin piirtein sama tilanne, paitsi että myös kipeitä supistuksia, niin laittoivat saikulle fyysisestä työstä ja käskivät välttää kaikkea mikä aiheutti supistuksia. rv 38 syntyi lapsi.

Mulla on myös kipeitä supistuksia jotka ei mitenkään liity rasitukseen vaan oikeastaan tulevat öisin. Olen kotona muitten lasten kans joten ei oo sairaslomalle tarvetta mutta jäi vähän nyt epävarma olo kuitenki, että mitä tää nyt tarkottaa.

Uudelleensynnyttäjälle tuo pehmeneminen ja ulkosuun aukeaminen ovat ihan ok noilla viikoilla.
On tärkeää että sisäsuu on kiinni ja kaulakanavan mitta on ultralla mitattuna enemmän kuin 2,5cm
Tuo ultralla tutkiminen on se tärkein, sillä näkee sen todellisen mitan ja sisäsuun tilanteen.

Yhteistyössä