Joku mies tuli tänään meille ja haukkui mua läskiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läskilyllerö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läskilyllerö

Vieras
Piti laittaa tuommoinen otsikko et saisin paljon lohduttavia kommentteja :D

mut siis, joku ovelta ovelle kulkeva vanha mies tuli tänään ja hetki juteltiin ja tää kysyy olenko raskaana. Pidin 2kk ikäistä poikaa sylissä ja sanoin että en. Sit tää mies sanoo et Ai SÄ OLET SIT MUUTEN VAAN TUOMMOINEN PYÖREÄ. mä menin ihan hämilleni ja sanoin vaan et joo. Mut siis, mulla oli 2KK ikäinen lapsi sylissä ja toinen sanoo noin. Täytyy tunnustaa et ihan itku pääsi myöhemmin ku se sanoi niin rumasti :( vaikka totta se on, että pyöreä olen, lihoin paljon raskausaikana ja vielä on n.7kg jäljellä. Mutta olis se voinut jotain nätimpää sanoa vai mitä mieltä olette? Mä oon 160cm pitkä ja painan nyt 66kg ja oon tollo kuvitellu etten enää ihan sairaan läskiltä näytä... Onpahan motivaatiota jatkaa laihdutusta.

Töykeetä |O Mun mummo heitti aiemmin vastaavia esim. joidenkin finneistä ja ties mistä, mutta taisi olla sairauden alkua... Ei välttämättä itsekään tajua mitä on sopivaa sanoa päin naamaa.

Miks keksisin tämmöistä? :o

ja ei mulla tällä hetkellä muuta hätää ole ku vessa hätä (pian sekin hoidettu) mut kyllä mä loukkaannuin.

Ja en tajunnu sanoa sille mitään ku olin niin hämilläni. Mietin siinä vaan et kuulinko mä oikein, sanoiko se oikeasti noin...

Vein kehitysvamamista lastani erikoislääkärin vastaanotolle vammaisneuvolaan, olin just saanut uuden vauvelin, niin tuo lääkäri möläytti ennen 'päiväätä' että: "Oho, oletpas lihonut"!!! Todella hienotunteinen lääkäri, muutenkin rankka elämän tilanne.

Hanan, uskomatonta! Siis mistä noita sikiää?! On se vaan kauheaa kuulla tuommoista ku on just menettäny vartalonsa ja muutenkin on tosi epävarma olo itsestään. Luojan kiitos mun mies pitää mun vartalosta näinkin ja on lohduttanut mua tänään, mutta silti ne sanat pyörii päässä koko ajan. Ja kyllä, mulla on huono itsetunto.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
no mun mummo sano mulle kun mentiin kk synnytyksestä käymään kylässä, että "sinä se et oo paljoa ohentunut" :'( :x enkä ole muuten mitenkään lihava, sairaalaankin jäi kymmenen kiloa mut maha oli sellanen iso ja löysä...

Tuo voi olla kohteliaisuus, vanhaan aikaan oli 'hieman' erilaiset kauneuskäsitykset.

Yhteistyössä