Joku &%?#¤" poisti kuvat puhelimesta, mitään toivoa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

-75

Vieras
Joku #¤%&?"¤% on räpeltänyt mun puhelinta ja poistanut sieltä kaikki kuvat viimeisen kolmen kuukauden ajalta. Päiväkodin kevätjuhlat, kesälomareissut, yhdet häät ja muita kivoja kuvia.
Sen tuhat kertaa olen lapsille sanonut että mun puhelimeen ei kosketa ilman lupaa ja aina ne "#¤%&?#¤ menee sitä räpläämään. Ja tosiaan nuorimmallakin on ikää jo 6v että pitäis jotain uskoa ja ymmärtää, mutta ei. Arvakkaa vaan ottaako päähän...

Onko mitään toivoa kaivaa kuvia takaisin ja mistä sitä vois kysyä? Itse en näiden koneiden päälle oikein ymmärrä mitään.

Onhan niitä tiedostojenpalautusohjelmia. Riippuu lähinnä siitä että oliko kuvat tallentuneet puhelimen muistikortille vaiko puhelimen sisäiseen muistiin? Jos muistikortille, helppo homma. Jos sisäiseen muistiin, mikä puhelin?

Hei jos kuvat on ollu muistikortilla ja sieltä hävinneet/poistettu miten saa takaisin? Koitettu jo laittaa kortti tietsikkaan mutta ei ainakaan siitä tultu yhtään viisaammiksi.

Hei jos kuvat on ollu muistikortilla ja sieltä hävinneet/poistettu miten saa takaisin? Koitettu jo laittaa kortti tietsikkaan mutta ei ainakaan siitä tultu yhtään viisaammiksi.

Googleta "muistikortilta poistettujen kuvien palautus", niin tulee vastaan useampiakin (ilmaisia) ohjelmia, joilla voi palauttaa muistikortilta tiedostoja. Huomaa, että mitä enemmän muistikorttia on käytetty (siis uusia kuvia otettu) kuvien poistamisen jälkeen, sitä vaikeampi tiedostoja on palauttaa.

Yhteistyössä