Joku sanoi tällä palstalla että kyllä se vihakin vielä exää kohtaan tulee kun kerroin etten tunne vihaa enkä tiedä mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton(aina välillä)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton(aina välillä)

Vieras
tunnen sitä kohtaa.Tällä viikolla se viha on nyt astunut esiin,ihan jo sitäkin vihaan että kehtasikin jättää mut! Ja vihaan sitä et heti rupes kulkee toisen kanssa ja vihaan sitä et pilas meidän yhteisen tulevaisuuden ja kai mä tavallaan vihaan sitä ihmistäkin vaikka en haluisi. Silti se ikäväkin vielä vierailee välillä.

Mikä mahtaa olla seuraava tunne joka joskus tulee?

[QUOTE="vieras";24741975]Oisko ne nää sokki, viha, kaupankäynti, masennus, suru ja hyväksyminen. Surutyön vaiheet siis. En oo varma menikö tuossa järjestyksessä.[/QUOTE]

no ei mulla oo menny tossa järjestyksessä mut eikai ne niin aina menekään.Mulla on ollu sokki,järkytys ja masennus ja suru on taustalla ja jonkinsortin masennus kai koko ajan kanssa taustalla,välillä menee niin ettei masenna ja sitten taas välillä masentaa.
Mitä tuo kaupankäynti tarkoittaa?

Hyvähyvä!!

Vihaa ihan sikana, raivoo ja vedä sellaset itkupotkuraivarit ettet oo ikinä!

Sä alat pääseen irti!

Kohta sä huomaat, että... ei mitään, ei yhtään mitään!
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja onneton (aina välillä);24742014:
no ei mulla oo menny tossa järjestyksessä mut eikai ne niin aina menekään.Mulla on ollu sokki,järkytys ja masennus ja suru on taustalla ja jonkinsortin masennus kai koko ajan kanssa taustalla,välillä menee niin ettei masenna ja sitten taas välillä masentaa.
Mitä tuo kaupankäynti tarkoittaa?

No sitä, että "mä lupaan olla parempi ihminen kunhan vaan tuo mies on taas mun kanssa" jne. Eli siis luvataan jotain, jos toive toteutuu. Käydään asialla kauppaa.

[QUOTE="vieras";24742078]No sitä, että "mä lupaan olla parempi ihminen kunhan vaan tuo mies on taas mun kanssa" jne. Eli siis luvataan jotain, jos toive toteutuu. Käydään asialla kauppaa.[/QUOTE]

Ahaa...
Mulla on ollu sellanen vaihe et en halua sitä takasin kun kulkee toisen kanssa ja sit tuli väliin sellanen et haluan sen takaisin, vaikka jonkun muun kanssa kulkeekinet annan sen anteeksi kun on niin s**tanan ikävä.Nyt taas ei mitään erikoista sen suhteen.Mutta toi ei nyt varmaan ole sitä kaupankäyntiä.

Hyvähyvä!!

Vihaa ihan sikana, raivoo ja vedä sellaset itkupotkuraivarit ettet oo ikinä!

Sä alat pääseen irti!

Kohta sä huomaat, että... ei mitään, ei yhtään mitään!
:hug:

Toivottavasti noi itkupotkuraivarit tulee jossain välissä,nyt oon vaan saanu ton itkun ihan siis siksi et on tullu se vihan tunne pikkusen jo esiin.Toivotaan et rupee helpaamaan.
Pelkään vaan kun pian on kummankin synttärit et sit se ikävä taas iskee mut todennäkösesti jos setulee niin menee kyllä sitten ohikin kun synttäripäivätkin.

Sunnuntait on ihan perseestä!! v***u! V*tuttaa jo yhden naaman näkeminen vaikka tuskin sitä naamaa tänää nään mutta jos nään.Tekis mieli mennä potkaseen kasseille niin että tuntuu.
Itkettää ja v*tuttaa kaikki paska mitä sai aikaan!
Tulis nyt vaan se yhdentekeväisyys pian jos sekin on yksi tunne joka tulee! Kun en jaksa enää yhtään,viikonloput ja varsinkin Sunnuntait on niin helvetin vaikeita!

Yhteistyössä