jolla on heikko itsetunto tai pitää itseään ei sekkikkäänä tässä apuja sille sekskikyys eio koosta k

  • Viestiketjun aloittaja KARSJEDISENSEIOPETTAJA
  • Ensimmäinen viesti
KARSJEDISENSEIOPETTAJA
Joilla on heikko itdsetunto momen aaioan takia lukekaa juttu nyt sulle vinkkejä miten saat vahvemaan itsse tunnon itsellesi ensin alkuun niin miehille ku naisille jotka pitävät iteään vähä sekikkääni vinkki riisu meni peilin eteen mantraa mantraa olen todella seksikäs olen todella komea oletn todella upea nainen olen kaunotar mies olen kaunis , tätä mantraa toista 30 minuuttiia . Sen jälkeen toita toiset 30 minuuttiia t' oaaummmmm ooooaammmmmmmm ooooooooaammmmmm . seksikkyys ei tule ulkoapäin se tulee sisältä kun , tiedät olevasi seksikäs kuuma haluttava sä oot sitä täydellisti ravintolan kaikki naiset kun ,miehet huomaa sun olemuksen jos aNNAT sen sekkiiden huokua mies vaikka sulla vatsaa tai oot lyhyt sä oot helvetin sekodkäs vastakkaisella tai samalle sukupuolelle jos, sä tiedät sen itse annat sen hehkua itsetäsi ulos . nainen on sulla millaset rinnat , tahansa tai peppu , jos sä tiedostat olevasi seksikäs annat sen , tulla esiin hienona loistona haluna vahvatyi aidosti seksikäällä olemksella . Vaikka mun unelmien nainen on uhkea iso peppunen kaunotar . jos mä sitä deitistö haen omani oon löytänyt treffejä odotellaan hoitsuni kanssa . niin ravintolassas en kato seksiittyyä vai kupin koon perusteella netti deitto on eri juttu jos on runsas valkoima toki luonne merkitsee paljon silliooin .

mutta ravibtolassa naisia en eri kuppi koon perustella en koskaan enkä pepn koon perusteella . En pätkäkään artvosta nitä jotka ottaa silikonit jos on pienit rinnat , se ei nosta itse tuntoa yntään toi mun harjotus nostaa . Se ei oo sun sä luuldet et ku sä ostat isot rinnat tai muuta , että se on joku , hokkus pokkus taika temppu tai jätti kalun jatke jolla itsetunto nousee , ei todellaan . Jos luulette niin lukekaa maisan tarina kun hän esitti bimbo blondia . Tarina iltasanomissa viihde uutisissa oli mtv k telkka teksti chatissa samatyen katri puhuin heille tekstiviesteille samasya asiasta . he ymmärsivät silloion osin jotenkin nyt molemmat täysin elämää nähneenä . kummallaan ei oo enään silikoneja . Ei se itse tunto ongelma silikoinella ratkea . se ratkeaa tolla harjotuksella joka on yllä sun pitää tajuta se sisimmisään . ravintolassa voin rakastua niin uhkeaan kun pieni rintaeen naiseen ei so rintojen kokoa kato ikinä naiset , on rintanne minkä koko set tahansa ne seksukkäät aina tietäkää se .

nmo sitten pallot vähän roikuvat pallot keski isot tai jätti isot ne tasi pikkuset nöpö rinsessa rinnat kaikki on vietävän seksikkäitä tietäkää se naiset mä oon nähnyt sekä isoja että pieniä rintoja paljon naiset alastomina ja ne naiset on kaikki olleet vietävän seksikkäätä , koska ovat tienneet olevansa seksikkätä he ovat huokuneet seksikkyyttä . niin naiset kun miehet Sekdikäs on silloin jos tiedostaa olevansa seksikikäs silloin on sitä ei se oo rintojen mahan pepun tai melan koosta kiinni . toinen tietää olevansa sitä se myös on sitä myös kaikki kauneus tulee sisältä se is sisäiestä loistosta kiinni hyvin paljon .

toinen treeni jolla hiotaan sun luonetta on seuraava mene 4 tunniksi metsään pimeään tiheään kohtaamaann pelot ja luomaan mielen rauha ja pelotomuus , pelko pitää sisällään muun tilan kun , pelko poistuu se muodotuu vaiston kautta valppaudeksi mielenrauhassta tulee liki täydelllinen . kun näitä molempia harjoitukdsia teet säännöllisti itsetuntosi ob täydellinen ja olet kadulla rannlasa ulkona täydellsesen sekikäs täydelllisen kasinistähän loppun älä epäile itsesi usko itseesi . Ssama juttu pätee joka henkisessä tiessä jedin toessä . ym teissä usko itseesi voit kasvaa jopa lopulta esim Shadows Suur Jedimestarin tiellä Maan Valonalieniksi . Mutta henkiselä tiellä on tärkeää olla hyvä itede tinto tähän lopun kerron vietin 49 vuotis syuntunä päiviä ravintla rock ilta oli liki jedin työtä . mutta loppu 30 mibuuttia nii oli ihan eri jutti kiersin tanssilattiia tanssien eri naisten kanssa no erässä kulmssa huomasin kainiin blondin menin hänen läheleem tanssiamman tanssimaan nopaeaa hetke päästä lähekkääin hän puristi käsistä tuikasti painautiiviisti vasten minua hierton hänen selkää hän vastasi siihen painauten yhä tuikennin vasten luitin häntä jalallani hän huokaili ääneen naitinosta sen jäkeen hän palsi toisen kaverin syliin no menin tanssimaan yhden vaki tanssi kaverin kanssa kymmenien vuoden tuttavaaus . Hetken päästä tämä blondi ilmestyi uudestaan eteeeni otti monut syleilyynsä entin etu perin sitten takaperin no nautittiin toistsamme monintaivon saafen ja naittien nainen nautti vartalostani täysin siemauksin hän meni yklös alas hangasten pepullaan jalkaani hän paionoi selän alaspäin tuikasti pepun muhun päin , hetken pyöyrittelin häntä käsillä syleilimme toisiamme hitaissa ohessa kysyin ootko sinkku ensin toinen sano olevansa mutta ,m korjasi jedille eiku en oo ei haitannut nautimme hitsaita toisistamne hyvöillen tanssi oli jatkoa leikin kikan sanoin : sitten alko taas nopeat tyttyö otti piti mua kässitä kiinni ollesa muhun peppu muhun päin tiiviisti kiinni lantio lonyolla toinen alkoi tanssimaan peppua vattaten mua vasten välillä se laitto selän alasspäin ja möä olin tiiviisti toisen selässä se oli suoraa liekkisää rock huumaa parhaomillaam . lopuksi tansittiin tuikasyi hitastita pitkjään kunnes mun oli pakko lähteö junaan tämä nainen oli normirintsnen mutta se nainen huoku seksikkyyttä hakkasi sekkkiyydellään kaikki paikan uhkaet naiset . Se nainen tiesi olevansa seksikäs ja anto sen tulla läpi vahvasti ja rajusti suoran estottamasti jos olisi ollut sinkku , en hekeäkään olisi epäröinut olla lähtemättä naisen mstkaan se oli kuuma ja vietävän seksikäs . Se ei todellkaan ole rintojen koosta kiinni ei todellakaan missän oloissa . Netti deitto on vain eri juttu siellä on niin paljon mistä valita . Siellä etsitään sitä kaikilla taviilla juur unelma deittiä joka mtsaa muuten kun kamssa täysinn luonteelta ym jutilta omni oon lyötänut mutta ei oovoelä treffattu ku se on hoitsu . Eli oon vielä sinkku .t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien Taivaallisen Jedineuvoston jäsen

toivon sydämmedtä ettyä niillä joiolla onn heikko itdse tunto tädtä on teille paljon apua HYVÄÄ KWESÄN JATKOA SEMPPIIÄ USKOKAA ITSEENNE VOIMA OLKOON KANSANNE ps kunmö kirjlitanmä oon suora en mä osaa muuten kirkittaa se on aina ollutmut tyyli tulee olemaan se ei muutu touivbon että tämä avasi myös vähän teille viisauttani myös osin syvällisessä mielerssä ehkä myös sitä toivon .


toivon että tämä keskustelu pysyy asiallisena tämä tilee myös seksi osiolle myös
 

Yhteistyössä