Jollain on hyvä mieli kun pilasi toisten kauppareissun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Olin mun veljen kanssa kaupassa.
Mun mies siis vei auton ku lähti hirvimetälle ja veli sit käytti mua ja lapsia kaupassa...
Veli on 19v mä itse 25v
veli työnteli lapsiani sit autokärryssä...
johan tuli joku samperi mummero siihen ja totesi että johan olet nuorena tullut isäksi mutta on sulla kauniit lapset.
Veli siihen että ei nää oo mun...sit mä kävelin siihen ja laitoin kärryyn tavaraa niin muori siihen että miten sä tuollaiseen vanhan yksinhuoltajan otit, etkö vapaata ja lapsetonta löytäny...
katseli mua säälien siinä ja mutisi jotain hyväksikäytöstä

mulla kiehu sappi siinä vaiheessa mut veli tyynen rauhallisesti totesi että siksi ku sen on mun sisko

veljellä oli hauskaa mut mulla oli mieli maassa...

:laugh: sori ei sais nauraa mutta mulle muistu mielee kun usein kauppareissulla muutama vuosi sitten mummot pyöritteli päitänsä...esikkopoika (nyt 20v.) työnteli taaperoa (nyt 5 v.) rattaissa ja minä siinä vieressä kävelin :whistle: :D

Mun äiti ja silloinen kihlattu saivat myös osakseen pitkiä katseita aikoinaan, kun matkustivat yhdessä Marmarikseen mua tapaamaan, ja majoittuivat samaan hotellihuoneistoonkin vielä :laugh:. Mutsi oli hieman alle 50 ja ex-kihlattuni 22 :D.

Sä oletkin niin vanha. :D
Sitten jotkut on vielä sitä mieltä että kaikkia vanhuksia pitää kunnioittaa. :| Aika vaikea tuolla tavalla käyttäytyvää olisi kunnioittaa eikä se kyllä sitä ansaitsekaan...

Yhteistyössä