Jonathan-tähtihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vink vink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vink vink

Vieras
Kokemuksia Jonathan-haalareista? 1,5-vuotias on tämän talven istunut Lassietecissaan hangessa ihan tyytyväisenä, ja nyt ajattelin alennuksista katsella haalaria ensi talvelle. Sopiiko Jonathan hoikan malliselle lapselle? Onko kokomitoitus niin reilu kuin kaverilla sovitettu koko 86 antoi ymmärtää? (Siitä oli vähän mahdoton katsoa malliakaan kun se oli tuolle meidän 80-senttiselle aivan säkki.) Pitääkö oikeasti vettä, kestääkö kohtuullisesti kulutusta? Onko vielä ollut vetoketjuvikoja? Muutaman vuoden takaisissa keskusteluissa näitä kirottiin.

Musta se haalari on aika kylmä. Oli pojalla viime vuonna. Myöskin ruma kun vetoketju alkaa vasta aika ylhäältä.

Niin ja hupun neppari ei pysynyt yhtään kiinni. Sama vika oli tänä vuonna kun katsoin yhtä nättikuosista tähtiJonathania, huppu jäi käteen eli yksi neppari oli kaupassa olevassa yhtä löysä.

Olen ollut tyytyväinen Jonathanin haalareihin. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Kestävyys on huomattavasti parempi kuin Reimatecissä, kestäviä ja hyviä. Mutta värit on usein vähän tylsiä.

Mä olen tykännyt Tähti-Jonathaneista. Meillä ovat pitäneet vettä ja kestäneet kulutusta. Mun lemppareita Remun lisäksi, Remu on tosin minusta kylmä kovalla pakkasella. Mitään vetoketjuvikoja ei ole meillä ollut. Ainoa miinus, että joidenkin Jonathanien kangas kahsee.

Meidän tytöllä on tänä talvena käytössä jonathan tähtihaalari ja valittaa usein, että on kuuma. Tyttö on 3v ja touhuaa paljon. Mun mielestä haalari on aika paksun oloinen verrattuna esim. perus lassieen, joka meiltä myös löytyy. Olen ollut kyllä tyytyväinen ja ostin alesta ensi talveksikin jonathanin.

Meillä nyt käytössä tähtiJonathan ja olen ollut todella tyytväinen. On kestänyt loskasäällä veden täysin ja on kovalla pakkasella lämmin. Ostin nyt ticketiä alennuksesta ja jesperjuniorin myyjän mielestä ovat aivan yhtä hyvin, ticketissä maksaa paljon vain merkki. niin ja lapsi 3v.

Yhteistyössä