jonathan-toppapuvut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ewe4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ewe4

Uusi jäsen
11.09.2006
8
0
1
:attn: useissa paikoissa kehutaan jonathan-pukuja ja haluaisin koeilla pojalleni sellaista. Mistä niitä saa? Täällä en ole törmännyt niihin.
Millaiset koot, reilut vai pienet. Mun pitäisi ehkä 110cm hankkia. Rasavilliä on ennen käyttänyt, mutta hinta aika kallis. Ja pari pettymystä tullut.
Tietoa pitäisi saada.

:) Kiitos tiedosta mä rupeen etsimään tietoja siitä asiasta.
Olis kiva kokeilla jotain uutta. Viime vuonna tytöllä oli Rasavilin toppahousut, ne oli muuten aivan mahtavan hyvät, hykii kosteutta, likaa ja aina siistit. Mutta se kangas oli niin kovaa että aika pian lahkeidensuihin tuli kulumia kun kangan tavallaan taittui. Eli useita pieniä kulumia/reikiä per lahje. Sama oli peukalopottirukkasissa, niihin tulu myös reikiä. Ja kun puhutaan aika kalliista puvuista niin ärsytti jonkun verran. Aiemmat rasavilit on ollu ok.

Pojalla on ollut yksi Jonathanin toppahaalari ja mun mielestä oli hyvä. Käy www.jesperjunior.fi ja sieltä myymälät kohdasta muu suomi niin siellä on eri paikkakuntien jälleenmyyjien yhteystiedot.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 14:25 ewe4 kirjoitti:
jossain siellä sivulla sanotaan että puvut kovenee -20 pakkasella. Onko se kuitenkin miellyttävä ja lämmin silloinkin.
Eikä kova ja kahiseva?

Meillä viime talven toppapuku Jonathan ja en huomannut mitään kovettumista, vaikka pakkasta oli välillä yli 30 astettakin.Muutaman vuoden myös välikausipukuna ollut sama merkki ja siihen ollut myös tyytyväinen.Talvihaalareita ollut aikaisempina vuosina 2 tai 3 eri mallia ja nimenomaan kulutuksen kestävyyseroja(eli alaosa vahvempaa kangasta),mutta tästä vuodesta en tiedä.
Sanoisin etteivät ole nafteja pukuja, vastaavat ihan kokoaan tai ovat reilujakin.
Jonathanit yleensä myös hyvissä alennusmyynneissä ja koko kaupassa yleensä hyvät alennukset alen aikoihin, että kannattaa pistäytyä joskus jos jossain päin liikkuu, missä ko. liike on.

Yhteistyössä