Jonkun naisen perse kiihottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän tunteen. Minulla on niinsanotusti iso perse, jenkkakahvat ja leveät lanteet. Ruumiinrakenteen olen ihan suoraan perinyt äidiltäni. Minulle on monesti baareissa tultu iltamyöhään kuiskuttelemaan kuinka ihana perse minulla on. Itse en ajattele persettäni elän sen kanssa päivittäin. Toki ylipainoa on jonkin verran kertynyt ja ehkä se joitain miehiä kiihottaa kun läski roikkuu vyötäröllä. Itse olen sinut itseni kanssa ja tottakai jos mies tykkää leveälanteisesta ja pyylevähköstä naisesta niin tottakai se minua imartelee. T Teija

Onneksi oman ja huomattavasti paljon nuoremman naiseni beban ihailu saa st0ndiksen aikaan, en kaipaa muita enkä katsele p0rn0akaan kun oman naiseni ihailu ja varma saanti aina kun haluan, ne riittää tosiaan

terv. Ikionnellinen Wiljami
Tänään ruokaa laittaessaan hän sanoi pukeutuvansa kotona minimekkoon että on minun on helppoa ja vaivatonta tulla sisään
Oli huikeaa kun eilisillasta aloitettiin, yöllä herätin panemaan ja aamun mittaan vielä kaks kertaa ja happy endit päälle

-sama-

Lähi-Prismassa on yksi hyllyttäjä, joka kurottelee ja kumartelee todella kiihottavasti. Ehkä parikymppinen ja todennäköisesti tekee pakaratreeniä. Ei millään malttaisi pitää näppejä erossa

Lähi-Prismassa on yksi hyllyttäjä, joka kurottelee ja kumartelee todella kiihottavasti. Ehkä parikymppinen ja todennäköisesti tekee pakaratreeniä. Ei millään malttaisi pitää näppejä erossa
me ymmärretään että himottaisi mutta et vaan voi koska se on laitonta ja jäisit heti kiinnikin ja sakkoja ropisee ja maine menee kun kameratkin kuvaa kaiken

kotona vaan sitten netti auki ja tummelia kouraan 💦🍆