K
kärsimätön
Vieras
onko mitään toivoa että tän päivän rehkimisestä ois jotain hyötyä? Laskettu aika oli just viikko sitte ja en millään haluais käynnistykseen! Oon viime päivät/viikot enimäkseen ottanut rennosti ja lepäillyt sisällä, mutta tänään ajattelin tehdä jotain vähän raskaampaa ja kävin kaverin lapsen kanssa tunnin pitusella reippaalla vaunukävelyllä..... Ja sitten vielä 100 asteisessa saunassa heitin kunnon löylyt, istuin siellä tosin vaan vartin verran kun en oikeen pidempään saunassa viihdy 
Mutta ei mitään merkkejä synnytyksestä! Vähän nyt oli ehkä enempi maha kovana lenkin aikana kun normaalisti, mutta muuten ei mitään
Onko siis mitään toivoa että synnytys vois käynnistyä esim yön aikana tän ansiosta? Alkaa niin jo ottamaan päähän ja mä haluaisin että saisin lapsen maailmaan ilman käynnistystä
Mutta ei mitään merkkejä synnytyksestä! Vähän nyt oli ehkä enempi maha kovana lenkin aikana kun normaalisti, mutta muuten ei mitään
Onko siis mitään toivoa että synnytys vois käynnistyä esim yön aikana tän ansiosta? Alkaa niin jo ottamaan päähän ja mä haluaisin että saisin lapsen maailmaan ilman käynnistystä