Joo oon epätoivonen... Mutta... Mitäs mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärsimätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärsimätön

Vieras
onko mitään toivoa että tän päivän rehkimisestä ois jotain hyötyä? Laskettu aika oli just viikko sitte ja en millään haluais käynnistykseen! Oon viime päivät/viikot enimäkseen ottanut rennosti ja lepäillyt sisällä, mutta tänään ajattelin tehdä jotain vähän raskaampaa ja kävin kaverin lapsen kanssa tunnin pitusella reippaalla vaunukävelyllä..... Ja sitten vielä 100 asteisessa saunassa heitin kunnon löylyt, istuin siellä tosin vaan vartin verran kun en oikeen pidempään saunassa viihdy :D

Mutta ei mitään merkkejä synnytyksestä! Vähän nyt oli ehkä enempi maha kovana lenkin aikana kun normaalisti, mutta muuten ei mitään :(

Onko siis mitään toivoa että synnytys vois käynnistyä esim yön aikana tän ansiosta? Alkaa niin jo ottamaan päähän ja mä haluaisin että saisin lapsen maailmaan ilman käynnistystä :(

joo mulla oli viikkoja sillon 39, siivosin ku hullu koko päivä ja lenkkeilin esikon kanssa. Kappas poitsu oli pihalla 39+1. mikkään ei oo mahotonta, toivotaan että tulee sieltä sitten ilman apuja.

saunaa ja lenkkeilyä miekin koitin...ei tehonnu...mutta sillä lähti millä oli tullutkin...kymmenen päivää meni kans yli ja olin varma käynnistyksestä kuten kahden aiemman kohdalla mutta ei... :)

Voi sinua! Ei auta rehkiminen, ei sauna eikä mikään. Luonto käynnistää kun haluaa jos sairaala ei ehdi ensin:) Tiedän, ei kohtuullista mutta oikeasti mikään ei auta! Itse yritin tuota noin 4viikkoa ja ei kyllä sinä aikana käynnistynyt. Lepäile, päinvastoin voi sillä käynnistyä!!!

Ei mitään toivoa! Väsytit vaan ittes, ja jos nyt alat synnyttää niin väsymys voi pitkittää synnytyksen kestoa. Pikku vinkiksi, että synnytys käynnistyy yleensä rentoutuneena, eli yritä nyt huominen levätä, jospa se siitä. Seksi kylllä auttaa, siis se siemenneste, jos kohdunsuu on kypsä.

Yhteistyössä