Joopa joo taas.. *marmatusta..*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Äitiäni näin pitkästä aikaa, kun halusi jussin kunniaksi tulla käymään. Sanoin, että rahaa mulla ei ole, ja jos on kännissä niin ei ole asiaa. Selvänä sopii tulla käymään. Sieltä se saapui ympäripäissään oven taa rimputtamaan, rahaa oli vailla ja kaikki taas huonosti. Tupakkia poltti sisällä, vaikka juuri olin sanonut, et viimeks viime yönä olin spiralla astman takia, eikä sais mun kämpillä polttaa. Polttaa kuulemma just siellä missä haluaa, eikä mitään väliä, vaikka joutuisin sairaalaan uudestaan. Että pas.kat.

Sulla on aika lailla samanlainen äitee kun mulla :o Saatto tulla mun työpaikalle kun aikoinaan olin baarissa kerjäämään rahaa ja ilmasta viinaa...muutama vuosi sitten katkasin välit lopullisesti ja hyvä näin.

:| tympeetä käytöstä hältä, :hug: siule, alkoholisti (näin piättelin tekstistäs riviin väleistä) ei sit jaksa aatella ku vaan ja ainoostaan sitä ommaa nappaasa :|

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:| tympeetä käytöstä hältä, :hug: siule, alkoholisti (näin piättelin tekstistäs riviin väleistä) ei sit jaksa aatella ku vaan ja ainoostaan sitä ommaa nappaasa :|

Jep. Vaikka omasta mielestään on silti mitä parhain äiti. Ja alkoholisti on, vaikka sitäkään ei tietenkään itse myönnä. Varmaan kohta paukahtaa maksa tai jotain, ei naisihminen voi juoda noin rajusti ilman jotain seuraamuksia.

Nyt se sitten pörrää tässä koko ehtoon, kun on baareja tässä keskustassa. Käy oven takana rimputtelemassa ja kinumassa rahaa. En antaisi, vaikka oliskin. Korvatulpat sitten korviin vaan ja nukkumaan, toivottavasti joku naapureista soittaa pollarit hakemaan sen yösäilöön. Tosi kiva juhannus. Mä kun luulin, että enään ei tarviis sen juhannussekoiluista kärsiä, mut ilmeisesti olin väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Etkä kyllä anna sille rahaa!! Muistaa sen seuraavan kerran kun on p-a ja taas tulee sinulta ruinaamaan.
Onko sinulla sellainen "vanhanaikainen" ovikello jonka pystyy ruuvaamaan auki? Siinäpä saisi äiti yrittää pimputtaa...

Kerrostalon ovesta ei kauheasti viitsisi ruuvailla, eikai tuota edes saa irti. Varmaan naapurit kohta hermostuu. Vois kai sitä käydä raahaamassa sen ulos ja laittaa alaoven lukkoon, mutta sit saattaa kyllä tulla vähän osumaa, kun se ei oo mikään maailman väkivallattomin tyyppi.

Juuri kerrostalojen ovissa yleensä on sellainen, josta pystyy sen sisemmän osan ihan sormin pyörittämään auki eli ei vaadi edes työkaluja. Tietty sitten kai hakkaa ovea senkin edestä :/
Et sinä sitten itse viitsi poliiseja soittaa? Ei tietysti helppo homma kun kuitenkin oma äiti mutta ei kovin kivalta kuulosta hänen käytöksensä :(

JOs se on sellainen ovikello, missä on metallikupu oven sisäpuolella, niin pyörittelet vaan sitä, niin lähtee irti. Jos taas on pattereilla toimivaa mallia (tosin löytyy harvemmin kerrostalosta), ota patterit ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Älä anna sitä rahaa. Siitä ei ole kuin hetkeksi apu. Komennat vain matkoihinsa ja tulemaan takaisin selvinpäin.

Jos se komentamisesta paranisi, niin olisin jo toivottanut sen suorinta tietä helve.ttihin. Se tyhmä lauleskelee tuolla rapussa, välillä potkii ovea ja vaatii rahaa. Kippaan sen kohta tuonne alaovelle ja laitan sen lukkoon. Ja selvinpäin sitä en oo nähnyt kyllä pitkään aikaan, että saapi olla sitten aika kauan poissa.

Jep, kävin potkasemassa sen tonne alaoven taakse. Niin näppärästi sen teinkin, et livahdin sen ohi itse sinne alas ja sehän seuras euronkuvat silmissään ja sit vaan yhtä pikaisesti ovi lukkoon ja ite sisälle. Operaatio suoritettu. :D