jopa ol reissu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Desdemona

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 150
0
36
Eilen erehdyttiin Selloon. Rattaita, vaunuja, setiä ja tätejä....ekan kerran hermostuin yhdelle kotkalle joka vihaisesti tuhahti kun ekaksi HÄN oli tunkenut tasan kiinni mun vaunuihin ja joutui sitten hieman siirtymään kun minä yritin alta pois. Sanoinkin että ANTEEKSI kun yritän tulla alta pois. Perkele. No sitten bussit ihan täynnä-vaunuja. Mentiin pysäkille, siinä odottelin intialaispariskunta vaunuineen. Kävin kysymässä mitä busaa odottavat, no samaa kuin me. Se bussi tuli ja oli jo kahdet vaunut siellä, niin tää mamma runno itsensä vaunuineen sinne ja mulkaisi mua rumasti. Ihan kuin mä olisin yrittänyt sniikata, en todellakaan!!!!! Seuraavassakin busissa oli kahdet vaunut joista toiset, onneksi, jäivät pois niin päästiin kyytiin. Eli olkoon vaikka millaiset alennusmyynnit, koko perheen voimin emme lähde vaan mä käyn yksin.

Joo, me käytiin viikko sitten sunnuntaina ikeassa. Jos olis ollut yhtään vähemmän tavaraa eikä olis satanu ja ollu pimeetä, ni olisin kävelly kotiin. Kolmanteen bussiin mahduttiin rattaiden kanssa.

Että kyllä mieluummin asioin tonne Helsinkiin päin, kun metroon mahtuu aina :).

Yhteistyössä