Jopa oli vaikeaa tilata kuvia extrafilmiltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PRKL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PRKL

Vieras
Varoitus. pitkäveteinen tilitys tulossa.

ensinnäkin sen ohjelman jolla kuvia valitaan lataaminen koneelleni ei onnistunut. asiaa pitkään pahkäiltyäni tajusin että sinne sivuille pitää mennä explorerilla, ei firefoxilla ennen kuin onnistuu. olisi helpottanut asiaa kovasti jos tämän olisi voinut mainita jossakin.

no sitten kun olin heidän sivillaan valinnut kuvat jotka haluan tilata, niin ohjeissa luki: valitse kohta "tilaa kuvat" mutta sellaista kohtaa ei ollut olemassakaan. kun menin sitten kuvien tilaukseen toista kautta niin aiemmin tekemäni kuvavalinnat hävisivät.

lopulta sain kuvat siirrettyä ostoskoriin ja valitsin kohdan "jatka tilausta" kun halusin vielä lisätä kuvia eri albumista. kun olin lisäämässä näitä uusia kuvia ostoskoriin niin tuli ilmoitus että "odottamaton virhe" ja kaikki koriin aiemmin siirtämäni kuvat hävisivät sieltä.

voi helvetti kun pistää vihaksi, mulla on mennyt nyt yhteensä yli kolme tuntia näiden kuvien kanssa säätämiseen, kun se kuvien lataaminen koneeltakin on niin sakelin hidasta.

vikaa oli varmaan mussakin, mutta olisko liikaa vaadittu että ohjeet olis selkeät ja että sivuilta löytyisi se palkki jota käsketään klikata?

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Me yritettiin myös viimeksi tilata sieltä, oli ihan tiltissä koko ohjelma.
Ifolorilta onnistui heti näppärästi.

Ifolorilla on nyt joku tarjouskin, olisko kymppikuvat 0,09 ? / kpl ja tuplat kaupan päälle. :)

Muaottaapäähän kun extrafilmillä on niin helvetin raskaaksi pitänyt tehdä se lataus ohjelma. En käsitä mitä varten siihen on pitänyt alkaa sotkeä jotakin javoja, eikö yksinkertaisesti olis piisannut että tiedostosta siirretään kuvat ja se on siinä.

Viimeks kun tilasin sieltä kuvia meni kuvien siirtämiseen hiton monta tuntia, en edes muista montako.

Alkuperäinen kirjoittaja ent. extrafilmin:

Ifolorilla on nyt joku tarjouskin, olisko kymppikuvat 0,09 ? / kpl ja tuplat kaupan päälle. :)

Kiitos vinkistä :flower: täytyykin pistää taas kuvat tilaukseen niin saa muistikortin tyhjäksi ennen lomaa.

mulla kävi taannoin samalla lailla ja vaikka kuvat ikäänkuin hävisivät ja latasin ne aina uudelleen,tulikin joitakin kuvia sitten kolminkertainen määrä...eli minun tapauksessani vaikka tuli tuo odottamaton virhe,kuvat olivat kuitenkin "jossain jemmassa" ja tulivat sitten kotiin triplana :(

Alkuperäinen kirjoittaja ent. extrafilmin:

Kiitos vinkistä :flower: täytyykin pistää taas kuvat tilaukseen niin saa muistikortin tyhjäksi ennen lomaa.

Öööö... eikös sitä muistikorttia kannattaisi tyhjentää sinne tietsikan levylle?

Alkuperäinen kirjoittaja just:
mulla kävi taannoin samalla lailla ja vaikka kuvat ikäänkuin hävisivät ja latasin ne aina uudelleen,tulikin joitakin kuvia sitten kolminkertainen määrä...eli minun tapauksessani vaikka tuli tuo odottamaton virhe,kuvat olivat kuitenkin "jossain jemmassa" ja tulivat sitten kotiin triplana :(

no kiva. jouduit varmaan maksamaankin ne ylimääräiset kuvat? jos noin käy mullekin niin menee kyllä lopullisesti hermo kyseiseen firmaan enkä siellä enää sen jälkeen asioi.

Yhteistyössä