Jopas jotakin.Tilasin Espritiltä vaatetta ja kaikki ei sitten sujunutkaan niin kuin olisi tarkoitus.

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
5.1. laitoin tilauksen. 7.1. tuli sähköpostiin tilauksenseurantakoodi. Koodi ei ikinä toiminut Itellan sivuilla. Ilmoitti vain että ei löydy tietoja tuolla seurantokoodilla. Ja tänään sitten tulikin Espritiltä meili että tilaus on palautettu heille takaisin ja luottokortilta veloitettu summa hyvitetään asap.

Ihmeen nopeasti on tilaus Saksasta tullut ja vielä nopeammin lähtenyt takaisin. Eikös paketteja säilytetä Postissa enää sitä kahta viikkoa?

Viimeksi muokattu:
Ihme touhua! :O kyllä mun paketit on ainaki postissa säilyny ku ei oo aivan just sinä päivänä kerinny hakemaan ku ilmotus on tullu. Mitä muuten tarkottaa asap???

[QUOTE="vieras";25423557]Ihme touhua! :O kyllä mun paketit on ainaki postissa säilyny ku ei oo aivan just sinä päivänä kerinny hakemaan ku ilmotus on tullu. Mitä muuten tarkottaa asap???[/QUOTE]
as soos as possible (niin pian kuin mahdollista)

Joissain tapauksissa (liittyisköhän paketin kokoon tai arvoon, en tiedä) saatetaan vaihtaa pakettiin suomalaiset koodit ja hyllytysvaiheessa käy joku fiba. Eli alkuperäisellä koodilla ei hyllytetä. Ja onko paketti edi ssi vai olisko pitänyt tulla pakettikortti kotiin? Joskus on myös tapahtunut niin että kuljetuksen aikana vastaanottajan tiedot on irronnut paketista ja paketti laitettu samantein takaisin koska turhahan sitä on säilyttää jos ei vastaanottajasta ole tietoa.. Nimim. vihaan itellaa ja kaikkia välikäsiä :D

Jotain hässäkkää siinä on täytynyt olla, jos olet tilauksen tehnyt 5.1. eli viikko sitten! Miten se voi olla jo muka jo Saksassa takaisin? Paketteja säilytetään yli viikko postissakin. Olen tilannut Saksasta, tuotteet tulee yleensä n. viikossa ja tuodaan ovelle ja jos ei ole kotona, jätetään lappu postilaatikkoon, että hae postista.

Todella kummalliselta kuulostaa, etenkin tuo aikataulu..

Sain vastauksen Espritiltä. Hiukkasen ympäripyöreän sellaisen. Heidän päässään oli tapahtunut joku virhe ja pakettia ei ole voitu postittaa jonkun puutteellisen viivakoodin takia Saksan postia pidemmälle. Toivottivat tervetulleksi ostoksille uudelleen.

Taidan jättää väliin. :kieh: :D Saa niitä vaatteita muualtakin ja ilman ongelmia.

Yhteistyössä