Jos aloitan äitiysloman varhennettuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli 50 arkipäivää ennen laskettua aikaa, niin pitääkö minun ITSE laskea ko. päivä jolloin ä-loman aloitan? Kelan sivuilla oli laskuri, joka laski äitiysloman vain "normaalisti" aloitettavaksi eli 30 pv ennen la:a. Tässä täytän parasta aikaa vanhempainetuushakemusta, tekeminen tyssäsi tähän kohtaan kun en tiedä minkä päivän siihen laitan. Täytyykö minun odottaa että palaan lomilta töihin ja laskea pomon kanssa yhdessä, ei kai?!

eli kun täytät tiedot vaikka LA:n mukaan, se eka antaa sen 30vrk ennen olevan päivän, mutta kun katsot pari riviä alemmas, löydät sen 50vrk ennn olevan päivän myös. Emmä osaa selittää.

Alkuperäinen kirjoittaja on se tieto siinä sivulla:
siinä samalla sivulla on kohta, joss lukee jotain tyyliin, aikaisin päivä, jolloin vapaan voi aloittaa, eli luepa uudestaan kaikki rivit :D

jep, jotenkin näin "Äitiysraha on mahdollista aloittaa varhennettuna aikaisintaan"

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja on se tieto siinä sivulla:
siinä samalla sivulla on kohta, joss lukee jotain tyyliin, aikaisin päivä, jolloin vapaan voi aloittaa, eli luepa uudestaan kaikki rivit :D

jep, jotenkin näin "Äitiysraha on mahdollista aloittaa varhennettuna aikaisintaan"

Kiitos, nyt huomasin...

Yhteistyössä