Jos äskettäin raskaustestiin plussa, ja nyt oli niukat menkat 3pvä, voinko olla vielä raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Just tuli mieleen, että kun plussasin mutta menkat alkoi, ajattelin että se oli nyt siinä... Vuoto oli siis kirkasta ja runsasta, mutta kun normisti mun menkat kestää sen 5-6pvä niin nyt oli 3 pvä.

R-oireita on vielä, pahoinvointia ja rintojen aristusta, mutta eikai ne oireet niin helposti poistu elimistöstä... mietin vain todennäköisyyttä, että jos olis sittenkin raskaana vielä... kotona ei oo vaan yhtään testiä :/

millonkohan noi oireet taas helpottaa, mulla oli viikon menkat myöhässä ja sitten alkoi vuoto joka kesti pidempään ja enemmän kun normisti, mutta miksi mua vielä etoo vaikka varmuudeksi testasin negan..

Tee uusi testi.

Itseäni ihmetyttää myös menkat, jotka alkoi kolme päivää normaalia aiemmin (ei ikinä heitä noin) ja oli kyllä normaalia niukemmat. Eka päivänä ehkä normi, mutta sitten niukkei kyllä päivä päivältäja normisti kestää 5 päivää, nyt neljä.

Kyllä mun korvaan kuulostaa siltä, että olisit vielä raskaana. Ehkä kyseessä oli kaksosraskaus ja toinen meni kesken? Mene ja tiedä, vasta testin jälkeenhän se oikeasti selviää.

Olivatko menkat ajallaan? Eli siis käytännössä: Millä viikoilla huitelet? Itselläni on ollut yksi keskenmeno rv 7+, siitä ei kyllä voinut erehtyä. Vuosin varmaan 8-9 päivää, alussa suuria hyytymiä. Kivut tuntuivat menkkakipuja vahvemmilta, mutta toisaalta efekti on mahdollisesti ollut ihan henkisen puolen tuotoksia.

Voit hyvin olla. :) Itse vuosin koko alkuraskauden enkä edes kovin niukasti.

Vaikka totta sekin, että ei ne oireet ihan heti poistu, vasta kun kaikki on tullu ulos. Mut et saa tietää, ootko vai etkö, jos et mene joko verikokeesta määrityttämään hcg-arvoa tai sit ultraan parin viikon päästä.

Niin no tosiaan, minullakin oli varhainen keskenmeno about rv6+0. Se tuli ulos ilman mitään könttejä ja vuotokin oli niukempaa kuin normaaleissa kuukautisissa. Oli luultavasti tuulimuna, olin tuntevinani kuinka se vatsa supisteli takaisin pienemmäksi. Heti vuodon jälkeen kyllä näytti testi negatiivista ja olo koheni (siis väsymys ja ällötys), vielä rinnat erittivät jne.

Nämä on niin erilaisia eri ihmisillä. Ei se varmaan auta kun jatkaa testailua.

kiitos vastauksista...

prooma menkat alko kyllä suht ajallaan, ei mitään hyytymiä vaan kirkasta verta... mulla ei ollut tällä kertaa oikeastaan hirveitä menkkakipuja, niinkuin tavallisesti..

Yhteistyössä