Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Jooooo, ja siis varmaan puol tuntia sitten lähetin sulle sen friend requestin, siks mä tänne sanoinkin et haluun olla kaveriEt mee sinne vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tutunnäköisiä paikkoja kuvissa.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tutunnäköisiä paikkoja kuvissa.:xmas:
Onko?Mulla on ikävä tonne jo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tutunnäköisiä paikkoja kuvissa.:xmas:
![]()
Muutama vuosi on tullut tuolla vietettyä.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tutunnäköisiä paikkoja kuvissa.:xmas:
![]()
Aijaa! Puerto de la cruzissa? Mä kävin siellä ekaa kertaa nyt, kun oltiin marras-joulukuun vaihteessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Tutunnäköisiä paikkoja kuvissa.:xmas:
![]()
Aijaa! Puerto de la cruzissa? Mä kävin siellä ekaa kertaa nyt, kun oltiin marras-joulukuun vaihteessa![]()
Sielläpä juuri. Opiskelin 5 vuotta La Lagunan yliopistossa ja Puertossa vietettiin paljon aikaa.