jos ensimmäinen synnytys alkanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nousupistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nousupistus

Vieras
lapsivesien menolla niin onko toivoa että toinen alkaisi supistuksilla..? ku mulla sellainen tilanne että eka meni yli la:n vähä päälle viikolla, synnytys alkoi lapsivesien menolla ja omat supistukset oli sen verran huonot että vauhditettiin tipalla. tää toinen raskaus kohta viikon yli, joten mietin että onko tässä toivoa että alkaisikin supistuksilla vai onko synnytyksen käynnistymis-vaihtoehdot lapsivesien meno tai sitte sairaalassa käynnistys..? eli voiko alkaa supistuksilla vaikka viimeksi ollut omat supistukset liian hitaasti avaavia..?

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Mulla alkoi molemmat lapsivesien menolla. Mutta vain eka jouduttiin käynnistään kun ei tullut supistuksia lainkaan, toisella kerralla supistukset alkoi siinä vesien menon kanssa samoihin aikoihin.

kiva kuulla:)kun mua mietityttää että meneekö tää toinen myös samalla kaavalla ja olenko ikuisesti tuomittu huono supistelija :D

syntyikö sun lapset samoilla viikoilla? sillä kyselen ku mietityttää että meneeköhän tää vielä enemmän yli kuin toi eka :/ myös muiden kokemukset tervetulleita:)!

Alkuperäinen kirjoittaja nousupistus:
kiva kuulla:)kun mua mietityttää että meneekö tää toinen myös samalla kaavalla ja olenko ikuisesti tuomittu huono supistelija :D

syntyikö sun lapset samoilla viikoilla? sillä kyselen ku mietityttää että meneeköhän tää vielä enemmän yli kuin toi eka :/ myös muiden kokemukset tervetulleita:)!

eka 40+1 meni vedet, 40+2 käynnistelyä ja 40+3 neiti syntyi

toka syntyi 39 tasan

Mulla kaksi ekaa alkanut vesien menolla (kolmas leikattiin pt:n takia ennakkoon, ettei lähde syntymään vesien menolla...).
Molempia piti kuitenkin käynnistellä. Esikoinen syntyi saman vuorokauden aikaan ja toinen vasta 3 vuorokauden päästä.

Muoks. Kaikki syntyneet rv38+

eli taidan tässä odotella sitä että menee niin paljon yli että sairaalassa käynnistestään, tai ainakin siihen varaudun. kun ei koko raskauden aikana ole tullut yhtäkään supistusta joka olisi kunnolla tuntunut nii tuskinpa toi asia yhtäkkiä mihinkää muuttuu ettei mullá vaan supistele kunnolla :/näin oli ekanki kohdalla ja varmaan olisi jouduttu silloinki käynnistään jos ei olisi vedet mennyt. taisi olla vain "hyvää tuuria" ;) kun mua vähän pelottaa se käynnistys.

Yhteistyössä