jos et saisi muuta kesätyötä, menisitkö puhelinmyyjäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tilanteeni on se, että olen yh-opiskelija ja lapseni on päiväkodissa joka on avoinna 7-17. Joten kesätyöhakuani rajoittaa jo pelkästään tuo, aika vähän on tarjolla pelkkää päivätyötä kesätyöntekijöille. Ja lisäksi en pysty tekemään viikonloppuja.

kotihoidontuellekaan en voi jäädä, koska joutuisin irtisanomaan lapsen päiväkotipaikan ja sitä en todellakaan voi tehdä koska täällä on niin kiven alla päiväkotipaikat. Joten ansioni kesällä on pyöreät 0.

Mitä tekisit tilanteessani? ainut työ minne varmaan pääsisin, olisi puhelinmyynti, koska sitä voi tehdä päivällä. Mutta suorastaan inhottaa koko ajatus tyrkyttää jotain ihmisille. Mutta tämä on melkeinpä ainoa vaihtoehtoni.. :(

No kyllä varmaan menisin, jos ei muuta vaihtoehtoa kerran olisi. Etkö voisi hakea jotain vuorohoitopaikkaa niin voisit olla töissä myös illat ja viikonloput? Kaupan kassalla palkka olis kuitenkin parempi ja työkin mukavampaa.

Itse tein opiskeluaikana kans puhelinmyyjän hommia. En halunnu ottaa lainaa, enkä saanu muuta kesätyöpaikkaa. Ei se kivaa hommaa ollut, mutta pakko oli jotain tehdä. Ja jos jotain positiivista haluaa hakea, niin eihän se kesä loppujen lopuksi niin pitkä aika ole. Korkeintaan 3 kk töitä ja sitten loppuu. Ensivuonna uusi yritys parempaan paikkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja menisin:
No kyllä varmaan menisin, jos ei muuta vaihtoehtoa kerran olisi. Etkö voisi hakea jotain vuorohoitopaikkaa niin voisit olla töissä myös illat ja viikonloput? Kaupan kassalla palkka olis kuitenkin parempi ja työkin mukavampaa.