jos fb:ssä "stalkkaan" jonkun profiilia jonka kaveri en ole,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25754817]Iän ikuinen aihe, ei näe. Näetkö sinä jos joku stalkkaa sinun profiiliasi?[/QUOTE]

en tiedä ees mistä vois katsoa kun en ole facebookin ihmekäyttäjä

Onko täällä ketää joka olis käynyt omituisten rintatuntemusten (siis jonka itse kuvittelisit johtuvan jollaintavalla sydämestä) takia lääkärissä?

Miten sitä on tutkittu?

Itse kävin ku tuntuu joku lievä "pisto". Otettiin ekg ja sain niskajumppa ohjeita (huimaustakin oli). Nyt tuosta on aikaa kolmisen kk ja pian kontrolli aika lääkärille. Muutosta ei juurikaan ole tapahtunut. Mietin, että tutkitaanko tuollasta rintapistoa mitenkään kummemmin kun ekg:ssa ei näkynyt mitään, mutta itseä jotenki vaivaa..?

Onko täällä ketää joka olis käynyt omituisten rintatuntemusten (siis jonka itse kuvittelisit johtuvan jollaintavalla sydämestä) takia lääkärissä?

Miten sitä on tutkittu?

Itse kävin ku tuntuu joku lievä "pisto". Otettiin ekg ja sain niskajumppa ohjeita (huimaustakin oli). Nyt tuosta on aikaa kolmisen kk ja pian kontrolli aika lääkärille. Muutosta ei juurikaan ole tapahtunut. Mietin, että tutkitaanko tuollasta rintapistoa mitenkään kummemmin kun ekg:ssa ei näkynyt mitään, mutta itseä jotenki vaivaa..?

Äh, piti olla uusi aloitus.. Anteeksi :D

Kuten laitoin toiseen ketjuun, henkilolle voi tulla facebookilta kaveriehdotukseen sina, ja voi siita arvata etta olet kaynyt hanen profiiliaan katsomassa, varsinkin jos teilla ei ole tuttuja kavereita. Itse olen nain huomannut exan, naapurin ja eraan opettajan kayneen mun profiilissa, en ole itse etsinyt heita eika meilla ole yhteisia FB-kavereita, mutta silti FB osaa ehdottaa heita mulle kavereiksi.

Yhteistyössä