Jos joku mies jää juttelemaan vieraiden pikkutyttöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta ei sille oikein voi mitään, kyllä esim. noi lööppien otsikot ihmisiin (ainakin minuun) vaikuttaa

Joo. Menee vähän ot, mutta mä kehtaan näin nimettömänä tunnustaa, että WTC-iskujen jälkeen kesti jonkun aikaa ennen kuin pystyin istumaan rennosti bussissa, jossa oli tummaihoisia miehiä salkkuineen tms. Koko ajan oli mielessä, että niillä on jotain aseita tai räjähteitä kassissaan... :ashamed:

[QUOTE="vieras";25239792]Entäs jos se oli samassa talossa asuva puolituttu setä joka kysyi mitäs tytöt kaupalla ja tarttetteko kyytiä kotiin(samassa kerrotalossa kun asuvat).[/QUOTE]

No ei voi tietää.

[QUOTE="vieras";25239807]Kyllä minä jään hollille ja jos kuulen mistä puhutaan, siitä voi päätellä jo sukulaissuhteen yms. useimmiten on ollut jonkun lapsen tuttava joka on jäänyt kuulumisia vaihtamaan.[/QUOTE]

Siis tosiaan jäät AP:n kuvailemissa tilanteissa kuuntelemaan mitä tytöt puhelee toisten ihmisten kanssa?

Mun faija on semmonen et se tykkää pelleillä lasten kanssa oli ne omia lapsenlapsia tai vieraita. Jos vaik näkee jossain jotain pikkulapsia pelleilemässä tai nauramassa jotain ni se saattaa tehä jotain hassuja ilmeitä yms. naurattaa lapsia. Ite yrittäny sille sanoa kyl et vaik onki kiva niille lapsille ni aikuiset ei sellast kato hyvällä ku on tosiaan kaikkii hullui maapallo täynnä. Surullista tosiaan ettei saa ees vieraalle lapselle hymyillä. Ei kai sille mitään mahda, kyl itekin olen nykyään melko epäluuloinen.

Joo. Menee vähän ot, mutta mä kehtaan näin nimettömänä tunnustaa, että WTC-iskujen jälkeen kesti jonkun aikaa ennen kuin pystyin istumaan rennosti bussissa, jossa oli tummaihoisia miehiä salkkuineen tms. Koko ajan oli mielessä, että niillä on jotain aseita tai räjähteitä kassissaan... :ashamed:

Ihan sama juttu mulla ja aina kun jotain tollast yllättävää tapahtuu.

Mä oon ihan samanlainen. Mutta kavahdan myös sitä, jos joku tuntematon mies jää juttelemaan pikkupoikien kanssa. Enkä voi sille mitään, että kun joku tuntematon mies kiinnittää erityistä huomiota pikkupoikaani, niin olen heti tosi varuillani. Naisten kohdalla tätä ei tapahtu. En kyllä pidä ajatuksiani ihan normaaleina, ja tiedän niiden johtuvan siitä, että lähipiirissäni on ollut lapsen hyväksikäyttötapaus.

Mä oon ihan samanlainen. Mutta kavahdan myös sitä, jos joku tuntematon mies jää juttelemaan pikkupoikien kanssa. Enkä voi sille mitään, että kun joku tuntematon mies kiinnittää erityistä huomiota pikkupoikaani, niin olen heti tosi varuillani. Naisten kohdalla tätä ei tapahtu. En kyllä pidä ajatuksiani ihan normaaleina, ja tiedän niiden johtuvan siitä, että lähipiirissäni on ollut lapsen hyväksikäyttötapaus.

Jep, kyllä pikkupoikien kanssa ihan sama juttu tulee mieleen.

Ei mulla soi hälytyskellot tuollaisesta. Itseasiassa meidän lapsille monesti tulee tuntemattomat sedät ja tädit juttelemaan kun ovat niin kovia puhumaan. Ja itsekin pysähdyn puhumaan lapsille, esim. että olipa hieno skeittitemppu, oot aika taitava! Ja vielä hymyilen. Että hyihyi mua! Mun mielestä on ihan vainoharhaista ajatella kaikki asiat niin kaksimielisesti.

[QUOTE="vieras";25240118]Ei mulla soi hälytyskellot tuollaisesta. Itseasiassa meidän lapsille monesti tulee tuntemattomat sedät ja tädit juttelemaan kun ovat niin kovia puhumaan. Ja itsekin pysähdyn puhumaan lapsille, esim. että olipa hieno skeittitemppu, oot aika taitava! Ja vielä hymyilen. Että hyihyi mua! Mun mielestä on ihan vainoharhaista ajatella kaikki asiat niin kaksimielisesti.[/QUOTE]

Riippuu ihan tilanteesta, en minäkään sentään kaikkia epäile pedofiileiks. Omalle tytöllekin juttelee esim muutama mies tästä talosta, ihan ok asia.

Enpä haluaisi elellä niin, että kadulla kulkiessa silmä tarkkana vahtaisi, että kuka on pedofiili ja kuka muuten vaan rikollinen. Ja mitä hyöytyä sellaisesta asenteesta on. Tuskinpa sillä ketään pelastetaan.

No niin mullakin usein tulee, surullista kyllä.

Just eilen mietin tätä, kun tyttöni selitti miten joku mies olis antanut hänelle yhden kynän... ja mää olin heti, että wat tö fak?? Kunnes muistin, että tästä on jo aikaa ja olin sillloin itsekin tytön mukana. Oli vaan ystävälinen mies, joka ei tarttenu sitä kynää.

Anteeksi, mutta mistä sä tiedät että oli ystävällinen mies?

[QUOTE="vieras";25240188]Suosittelen iltapäivälehtien lukemisen lopettamista monelle. Tilastollisesti maailma ei ole ihan ihan niin karu paikka, mitä täällä moni tuntuu luulevan.[/QUOTE]

Mä olen kyl yrittäny vältellä noita lehtiä. Tulee vaan kurja mieli ja paranoidi olo. Joskus haksahdan lukemaan, kunnes taas huomaan et ei pitäs.

Kerran kahvilan ikkunasta seurasin JKL kävelykadulla yhtä miestä joka lähestyi jotain poikaa useampaan otteeseen, hymyili ja yritti lyöttäytyä juttusille .. olin ihan kahden vaiheilla että tunsiko poika sen, välillä näytti että tunsi ja välillä se meni kauemmas, palasi sen ukon luo tai se ukko meni sen pojan luo. Sit välillä se ukko oli ihan kuin hän "muuten vaan tässä istuskelisi" .. jotain hämärää siinä oli. Sit se ukko kaivo taskustaan jotain sille pojalle joka näytti paperilapulle, poika katto sitä mut ei ottanut ...

Hörpin kahvini loppuun ja menin pihalle tsiigaamaan sitä, se huomas kun tuijotin äkäsesti sitä vaan siinä (varmaan ihan hullun näköisenä), se pälyili mua ja muualle ja sit se loikki jonnekin ..

Minä saatan sanan, kaksi vaihtaa täysin tuntemattomienkin lasten kanssa. Kassajonossa saatan irvistää pikkulapselle, jos se sattuu mua tuijottamaan.

En ole ikinä ajatellut että joku voi loukkaantua asiastta ja todennäköisesti käytäisiin käräjillä, jos joku minua pedofiiliksi julkisesti haukkuisi. Minun lapsuudessani tämä oli tavallista ja ei siitäkään ole kuin 25 vuotta.
Ja olen siis mies.

Minä saatan sanan, kaksi vaihtaa täysin tuntemattomienkin lasten kanssa. Kassajonossa saatan irvistää pikkulapselle, jos se sattuu mua tuijottamaan.

En ole ikinä ajatellut että joku voi loukkaantua asiastta ja todennäköisesti käytäisiin käräjillä, jos joku minua pedofiiliksi julkisesti haukkuisi. Minun lapsuudessani tämä oli tavallista ja ei siitäkään ole kuin 25 vuotta.
Ja olen siis mies.

No aapee ei varmaankaan tarkoittanut ihan tällaista käytöstä. Voihan sitä nyt lapsille puhua. Yleensä käytöksessä on jotain muuta epäilyttävää, jos pedofiilijutut tulee mieleen...

Ja olen siis mies.

Ei kaikki tilanteet olekaan hämäriä.