jos joskus ostaa lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh mikä ukkeli taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh huh mikä ukkeli taas

Vieras
uutena vaatteita niin meidän mieheltä menee hermot sen asian kanssa :(

kauheen valituksen ja huudon sain kun kävin törsäämässä H&M:lle 20 euroa.samat vaatteet kun olisin saannut kirpparilta halvemmalla.
yritin selittää että olen tuollaisia etsinyt mutta en ole kirpparilta löytänyt.
meni lapsille nuo rahat siis.
t-paita hello kitty 9,95? ja kahdet caprit,yhdet maksoi 4,90?.

koskaan voi mitään ostaa,ei edes 20 euroa saa tuhlata jonka sain mummoltani,mummoni ajatus oli että ostan lapsille sillä jotain.

mies se suuttuu ja marmatti että mene kirpparille.
vaikka sieltähän me aina ostetaan lapsien vaatteet,jos tarvitaan jotain.
mutta nyt vaan teki mieli törsätä kun en muutenkaan koskaan käy H&M:llä tai missään muualla kun ruokakaupassa tai kirppareilla.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh mikä ukkeli taas:
uutena vaatteita niin meidän mieheltä menee hermot sen asian kanssa :(

kauheen valituksen ja huudon sain kun kävin törsäämässä H&M:lle 20 euroa.samat vaatteet kun olisin saannut kirpparilta halvemmalla.
yritin selittää että olen tuollaisia etsinyt mutta en ole kirpparilta löytänyt.
meni lapsille nuo rahat siis.
t-paita hello kitty 9,95? ja kahdet caprit,yhdet maksoi 4,90?.

koskaan voi mitään ostaa,ei edes 20 euroa saa tuhlata jonka sain mummoltani,mummoni ajatus oli että ostan lapsille sillä jotain.

mies se suuttuu ja marmatti että mene kirpparille.
vaikka sieltähän me aina ostetaan lapsien vaatteet,jos tarvitaan jotain.
mutta nyt vaan teki mieli törsätä kun en muutenkaan koskaan käy H&M:llä tai missään muualla kun ruokakaupassa tai kirppareilla.

Miehet on just tollasia. Mä aina hieman kaunistelen totuutta kun oon ollu lapselle vaatteista ostamassa :p Mutta ei sieltä kirpparilta aina löydä kaikkea, ja mielestäni kyllä lapsillekin voi jotain uutena ostaa. Onhan se kierrätys hyvä asia, mutta kyllä voi silti ihan kaupastakin välillä ostaa. Mä en KOSKAAN löydä kirpparilta mitn, oon ehkä nirso, mutta onneksi kukkaro vielä ainakin kestää henkkamaukan ja lindexin vaatteet. Stockan alekin oli ok, muutoin en siellä käy.

Mutta siis, toivottavasti tyttösi oli iloinen, se oli tärkeintä :heart:

Sano sille äljäkkeelles että tämän päivän kirpparihinnoilla saa ihan uuttakin vaatetta samalla rahalla. Ja yhteisiä lapsiahan nuo kuitenkin taitavat olla, vanhempien velvollisuus on pitää lapset pukeissa! Turhaan yhtään nolostelet "tuhlaamistasi!"

Miehet!!
Muistan kun saimme esikoisen ja ennen hänen syntymäänsä sain kauhean kassillisen anopin tutun vauvan vaatteita. Ihan jees, mutta ne oli tosi kauhtuneita ja tosi vanhoja -näki että oli kiertäneet jo useamman lapsen päällä. Mies kielsi mua hankkimasta mitään uutta vauvalle, koska noita käytettyjä oli paljon. Muistan kuinka itkin kun halusin jotain nättiä vauvalle. Toki siis jotain jo olikin, mutta lisää en saanut hankkia. Lopulta tein vain päätöksen, että jos kerran mies ostelee itselleen kalliita merkkivaatteita, niin kyllä se talous parit vauvanvaatteetkin kestää! Sen päätöksen jälkeen olen ostellut hyvin mielin lapsille aina sen mitä on tarvittu ja pääsääntöisesti vain uutena, eikä muuten mieskään sano mistään! Kun ei voi. =D

Miehet.. Mun mies ei oo kyllä koskaan valittanut, kun olen lapselle ostanut vaatteita.. Eikä oo kyllä sanonut mitään vaikka olisin ostanut itselleni. Perkule, tartte kyllä tulla sanomaankaan!:)

Yhteistyössä