Jos kaavinnan jälkeen olis tulehdus, niin

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Huomaisiko sen varmasti? =)

Mulla tehtiin siis torstaina kaavinta ja nyt mietin, et kai tämä on vielä normaalia.

Vuoto on vähän loppunut ja alkanut uudestaan, loppunut ja alkanut. Ei haise epänormaalille ja on kirkasta, ei klönttejä.

Eilen illalla alkoi kovat menkkakivut, mut meni ohi, kun huitasin sekä buranan että panadolin nassuun. Yöllä heräsin taas kipuun, mut sillä kertaa burana riitti. Nyt ei satu eikä juuri vuodakaan. Alavatsa on kyllä arka muuten, mut ei sitä säre.

Kai tämä sit on vielä normaalia? ...ajattelin, et huomenna vielä jos epäilyttää, soitan lääkärille, mut meinasin tän päivän vielä kattella... :snotty:

Miten teillä on kaavinnan jälkeen menny? Kuulostaako tämä normaalilta? =)

Lisään vielä tähän alkuunkin, et mulla siis keskenmenon jälkeinen kaavinta eli kohtu varmaan siellä pieneneekin... Eikö sekin voi aiheuttaa tuota kipua ajoittain?

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
No mulla ei ainakaan ollut minkäänlaisia kipuja..sinuna soittaisin lääkärille.

Mullakaan ei ennen eilisiltaa ollut.

Mut jos ois tulehdus, eikö se sattuis koko ajan? Nytkin on ihan normaaliolo, vaikka periaatteessa se burana ei enää vaikuta (neljän aikaan otin jo). Eli pitäis jo sattua, jos ois tulehdusta?

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Kuulostaa normaalilta =) Yleensä tulehdus nostaa kuumeen ja alamaha menee kovin kipeäksi.

Hmm.. Näin mäkin päättelin. Ja kai se jotain sattuu, kun kohtu supistuu takasin. Ehti se kuitenkin jo jonkin verran kasvaa.. :(

Odotan huomiseen ja soitan sit, jos vielä jatkuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Kuulostaa normaalilta =) Yleensä tulehdus nostaa kuumeen ja alamaha menee kovin kipeäksi.

Hmm.. Näin mäkin päättelin. Ja kai se jotain sattuu, kun kohtu supistuu takasin. Ehti se kuitenkin jo jonkin verran kasvaa.. :(

Odotan huomiseen ja soitan sit, jos vielä jatkuu. :)

Juurikin noin niin kuin sanoit. Jos vuotokin on jo kirkasta/limaisempaa ja kipuili vain ajoittaista, ei tarvitse olla huolissaan. Mut ainahan saa soittaa polille, jos tulee jotain. :hug:

Kyllä tuo voi olla ihan alkavaakin tulehdusta tai siis että ei pahaksi asti ole ehtiny.
Mulla synnytyksen jälkeen tehtiin kaavinta niin sen jälkeen mulla oli vuoto melko niukkaa ja normaalia muutenkin, mutta alamahassa, siis ihan alhaalla oli sellainen arka tunne ja välillä vihlasi lujaa.. Tulehdus mulla oli mutta ei ollu vielä ihan pahaksi päässy.Kuumettakaan mulla ei ollu.
Mutta eikös burana ole tulehduskipu lääke? Eli se voi alentaa lämpöä, jos sitä on(aina ei tarvi olla kuumetta) ja sit hellittää tulehdus kipua?
mutta seuraile ja mene ihmeessä näytille, jos siltä tuntuu.

Hei,
minulla oli jäänyt keskenmenon ja kaavinnan jälkeen vielä runsaasti raskausmateriaalia kohtuun, ja se jouduttiin kaapimaan uudestaan. Vuotoa tuli melko runsaasti ja oli supistuksia (tuntuu kovilta menkkakivuilta). Kipuja ei ollut koko ajan, välilllä vain. Käy lääkärissä jos yhtään huolestuttaa, kohtu on sen verran tärkeä elin, etten minä ainakaan halunnut ottaa mitään riskejä sen suhteen! ja oikeassa olin, jouduin samantien osastolle ja kaavintaa.

Ok, kiitoksia vastauksista. :)

Katson vielä tämän päivää, miten on. Jos kipu palaa, soitan sit vaikka heti. ...sama kai se on, soitankon nyt vai illalla, kun on sunnuntai kuitenkin ja päivystävälle pitää soittaa...

Emmäkään kyllä mitään tulehdusta enää kaipaisi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ok, kiitoksia vastauksista. :)

Katson vielä tämän päivää, miten on. Jos kipu palaa, soitan sit vaikka heti. ...sama kai se on, soitankon nyt vai illalla, kun on sunnuntai kuitenkin ja päivystävälle pitää soittaa...

Emmäkään kyllä mitään tulehdusta enää kaipaisi. :(

Otan osaa menetykseesi :hug:

Yhteistyössä