Jos kävisi ilmi, että miehelläsi on lapsi, josta hän ei ole itsekään tiennyt niin ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei edes pahaksi äitipuoleksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei edes pahaksi äitipuoleksi;26408248:
no tavallaan on :( Ystäväni sai lapsen ja odotusaikana lapsen isä otti ja lähti ja ei halua olla missään tekemisissä lapsen kanssa.

= Mies tietää tulevasta kakarastaan.

Jos mies ei ole itse osannut käyttää ehkäisyä ja suojautua mahdollisilta taudeilta, niin sitten saa luvan kantaa asian seurauksetkin. Vaikka en olisi innostunut äitipuoleilusta, vielä vähemmän olisin innostunut miehestä, joka suhtautuisi torjuvasti omaan lapseensa, jonka alullepanossa on ollut ihan itse osallisena. Kukaan ei pakota niihin yhden illan tuikkauksiinkaan ilman ehkäisyä. Ellei sitten tahdo ottaa sitä riskiä, että niitä yhden illan tuloksia alkaa enemmänkin tulla kolkuttelemaan oville elatusmaksujen ja koston toivossa.

Meillä lapsi tuli tuplaehkäisystä huolimatta, joten aina ei mies ole ollut ehkäisemättä vaikka muksu on alullesaatettukin.

Minun ystävilleni kävi näin. Heillä ei tosin ollut yhteisiä lapsia, mutta asuivat saman katon alla. Tämä mies halusi nähdä lastaan kuitenkin, mutta tilanne kärjistyi niin pahasti että kaikki mitä lapsen äiti sanoi mies teki ja ystävilleni sitten tulikin ero.

Jos se ilmenis nyt sen syrjähypyn jälkeen (siis sille naiselle),niin mies sais mennä leikkimään sen naisen tykö perhe-elämää.Tämän olen sanonut miehellekkin suoraan.

En minä lasta avosylin perheeseemme vastaanottaisi.

Mies saisi lastaan tavata, jos haluaisi - toivoisin hänen haluavan, mutta voi olla ettei se(kään) olisi niin yksioikoista, ymmärtäisin jos tunteita ei ihan heti ainakaan olisi.

Mutten keksi näin äkkiseltään yhtään hyvää syytä sille, miksi minun pitäisi alkaa äitipuoleksi kenellekään. En halua olla äitipuoli.

En halua olla sitä, en halua olla tätä. Sitä ei elämässä välttämättäkysellä, että mitä haluaa, ja mitä ei

[QUOTE="vieras";26408358]Voisi saada mies kenkää, jos tuollainen lapsi ilmestyisi jostain.

Jos lapsi olisi aikaa ennen minua, niin kyseessä ei olisi enää lapsi, vaan aikuinen ihminen.[/QUOTE]

joo ja mitenkähän se voi olla mahdollista jos ette ole olleet yhdessä iästä 15 asti ja mukula on pantu alulle koska? luuleks sä että sä oot ollu sun miehes ainut pano?
ja jos te olettekin vanhempina tavanneet niin miksi pitäisi olla AIKUINEN. Tuttuni sai ekan lapsen 40 wee.
oot sä kyll niin saaken tyhmä suomalaiseks. onneks sä et oo ainut idiootti joka ajattelee noin.

Lapsia vaan tulee ja se on yläkerran lahja. itke yksinäs kun et saisikkaan omaa lasta ikinä, siinä olisit sitten ja miettisit miks oot tollanen.

joo ja mitenkähän se voi olla mahdollista jos ette ole olleet yhdessä iästä 15 asti ja mukula on pantu alulle koska? luuleks sä että sä oot ollu sun miehes ainut pano?
ja jos te olettekin vanhempina tavanneet niin miksi pitäisi olla AIKUINEN. Tuttuni sai ekan lapsen 40 wee.
oot sä kyll niin saaken tyhmä suomalaiseks. onneks sä et oo ainut idiootti joka ajattelee noin.

Lapsia vaan tulee ja se on yläkerran lahja. itke yksinäs kun et saisikkaan omaa lasta ikinä, siinä olisit sitten ja miettisit miks oot tollanen.

Tässä tulee rautalangasta väännettynä: Olemme olleet yhdessä jo reilusti päälle neljännesvuosisadan. Jos miehellä on tuota nuorempia lapsia (ei siis jo aikuisia), hän on pettänyt minua jossain vaiheessa. Ja meidän lapset on jo tehty. Kuopuksen sain nelikymppisenä. Siellä päässä taitaa se idiootti olla.

Harjoittele vielä tota lukemista ja kirjoittamista, jooko....

No siis jos lapsi olisi saanut alkunsa ennen kuin me miehen kanssa ollaan oltu yhdessä niin eipä mitään... Ei varmaan mikään ihannetilanne mutta eiköhän me kaikki siihen sopeuduttaisi ja haluaisin kyllä tutustua lapseen (ja uskon että mieskin haluaisi). Kyllä meille olisi tervetullut.

Jos taas kyse olisi jostain syrjähyppylapsesta niin vois tulla aika kriisi... Jos yhteiseloa miehen kanssa jatkettaisiin niin lapsihan olisi tilanteeseen syytön ja haluaisin häneen tutustua.

Yhteistyössä