Jos kävisit siivoamassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii vaan..

Vieras
Niin..jos kävisit siivoamassa vanhuksen kotia,mitä pyytäisit moisesta?
Siis pimeästi eikä vanhus ole sukulainen..perussiivousta vaan.
Mikä on siivoojan palkka?
Onko totta että tollasesta siivouksesta jotkut pyytää jopa 27 euroa tunnilta!?!?!?

En etenkään vanhuksilta kehtaisi pyytää yhtään enempää kun ajattelee kuinka pieniä eläkkeet ovat ja useimmat eivät kertakaikkiaan kykenen enää siivoamaan itse, toisen hädällä rahastusta sanon minä jos 27? pyytää tunnista :o

Mulle tarjottiin nimittäin 100 euroa kuussa. Sisältää neljä siivouskertaa noin 3 tuntia kerrallaan. Tuntipalkka olis noin 7 euroa. Hirmu pieni summa toi satanen mun mielestä:/
Menee kyllä hyväntekeväisyyden puolelle?

Toi 27 euroo on munkin mielestä ihan liikaa. Mut 7 euroo on kans tosi vähän. Mulla menis tosta satasesta noin 30 euroa bensoihin:/
En halua rahastaa mutta tarvitsen kyllä itsekkin rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle tarjottiin nimittäin 100 euroa kuussa. Sisältää neljä siivouskertaa noin 3 tuntia kerrallaan. Tuntipalkka olis noin 7 euroa. Hirmu pieni summa toi satanen mun mielestä:/
Menee kyllä hyväntekeväisyyden puolelle?

Saatko sitten matkoista korvauksen erikseen? jos et sitäkään niin sitten kannattaa jo mennä ihan firman piikkiin tekemään samoja hommia, kertyy eläke, on työterveyshuolto yms.
10? on mielestäni kohtuullinen veloitus, kyse on sentään raskaasta työstä joka on tehtävä kohtuuhuolella.

Yhteistyössä