jos kohtu hieman ohentunut, onko riski jos raskautuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
minulla kolmannen sektion jälkeen sanottiin että alhaalta kohtu hieman ohentunut. uutta raskautta ei kielletty. onkohan kuinka riskaapelia jos tulisin raskaaksi vielä?

Mun käsittääkseni sulle ois sanottu jos et "saisi" enää raskautua. Mulla on kohdussa "ohentuneita" kohtia mutta tarkalla seurannalla raskaus olisi vielä mahdollinen. Taidan kyllä skipata tuon mahdollisuuden. :)

No on aika harvinaista jos kolmen sektion jälkeen kohtu ei oo ohentunut. Sinänsä sulla siis varsin hyvä tilanne. Yleensä silti neljän sektion älkeen ei suositella lisää. Kohdun repeämän riski on lähinnä jos alkaa kovasti supistelemaan ennen leikkausta, yleensähän nuomleikataan hyvissä ajoik ennenkuin synnytys käynnistyy.

[QUOTE="Vieras";26772229]No on aika harvinaista jos kolmen sektion jälkeen kohtu ei oo ohentunut. Sinänsä sulla siis varsin hyvä tilanne. Yleensä silti neljän sektion älkeen ei suositella lisää. Kohdun repeämän riski on lähinnä jos alkaa kovasti supistelemaan ennen leikkausta, yleensähän nuomleikataan hyvissä ajoik ennenkuin synnytys käynnistyy.[/QUOTE]

voi kiitos tästä. eli en menetä toivoani vielä.=) käyn kyllä lääkärin juttusilla vielä.;)

Yhteistyössä