Jos kolme- tai nelikymppinen mies "seurustelee" parikymppisen tytön kanssa

  • Viestiketjun aloittaja smallbutterfly
  • Ensimmäinen viesti
smallbutterfly
vaihtoehtoja on vain kaksi.

a. Mies on kaksikymppisen tasolla eli siis nuoruuteen jämähtänyt tai jälkeenjäänyt. Sellainen säälittävä reppana.

b. Mies on vain tiukan lihan perässä. Pinnallinen sovinisti, jota kiinnostaa vain nuoruus ja nätteys. Käyttää siis naiivia tyttöä hyväkseen.

Tuollaisissa suhteissa ei ole koskaan aitoja tunteita. Ei fiksu, kypsä ja normaali aikuinen mies kiinnostu 20-vuotiaasta tytöstä. Mitä henkistä annettavaa parikymppisellä pissiksellä muka on aikuiselle miehelle? Ei ainakaan syvällisyyttä ja elämänkokemusta.
 
ihme jumittaja
En yhtään ihmettele jos ukkosi vaihtoi sut nuorempaan. Edellinen ketjusi samasta asiasta ei ottanut tulta alleen, eikä ota tämäkään. Sulla jumittaa levypyörä jo sen verran pahasti, että kohta se leikkaa kokonaan kiinni. Suosittelen hakeutumaan hoitoon pikaisesti.
 
Kulta
Uskon, että vaihtoehtoja voi olla monia ja saattaa olla että nämä kaksi ihmistä oikeasti löytävät yhteisen sävelen ja haluavat viettää aikaa yhdessä.

Toki mainitsemasi kaksi vaihtoehtoa ovat kummatkin myös täysin totuudenmukaisia. Meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin.

Miksi haluat keskustella tästä aiheesta?
 
Jenna
Heh, mun mies on jokusen vuoden päästä 40 ja minä olen reilu parikymppinen, ja hiton kivasti meillä rullaa :) Liha on varmaan tiukkaa ja tuoretta, mutta kyllä meidän suhde rakentuu silti ihan muiden asioiden ympärille. Yhteiset mielenkiinnonkohteet ja samantyylinen asenne elämää kohtaan ovat kyllä avainjuttuja meidän toimivassa suhteessa, eikä kummallakaan valitettavaa.
 
Julia
Yllätys yllätys! Montakohan tämäntyyppistä keskustelua on oikeen.
Kyseinen ihminen tykkää huudattaa ihmisiä ilmeisesti tai sitten hän on pahasti katkeroitunut omaan elämäänsä. Kenties joku nuori mies vienyt miehensä.
On jokaisen henkilökohtainen asia tuo ikäasia eikä sinun katkerat kommenttisi vaikuta kenenkään henkilökohtaiseen elämään tai mielipiteeseen siitä haluaako seurustella vanhemman tai nuoremman kanssa.Se on oma valinta elämässä.
Minulla on itseäni paljon vanhempi mies eikä missään vaiheessa ole ikä meidän suhteessa tuottanut ongelmia. Päinvastoin.
Kaikkein tärkeintä on se, että ollaan suht samalla aaltopotuudella ja luottamus ja elämänhaaveet kohtaavat. Silloin itselleni ei ikä ole este. Ei kukaan voi sanoa, että ihmisessä olisi jotain vikaa, jos löytyy ikäeroa.
Mun mielestäni sun kommentit osoittaa sen, että sulla on elämässäsi vielä paljon opittavaa kapeakatseisuutesi ja ihmistuntemuksen kanssa. Se että sulla ei mee miesrintamalla hyvin on sääli, mutta se ei valitettavasti ole meidän vika. Mitä jos juttelisit ongelmista sen sijaan, että esität väittämiä täällä, niin kuin tuntisit 100% maailman miehet. Hyvät käytöstavat antavat myös pohjan elämässä saavutettaville asioille sekä ovat tervetulleita myös keskustelupalstoilla.
 
Ei minussa mitään
Jos kyseessä ei ole jonkinlainen seksifantasia niin sitten suosittelen aloittajaa siirtymään peilin eteen. Kysymys siis kuuluu mitä sinussa oli vikana, että mies lähti/jätti?
 
Haloo
Miksi te vastailette ikikselle? Se nauttii, kun saa vastakaikua ja ne ruokkivat häntä tekemään uusia aloituksia. Turha itkeä sitten täällä, kun samoja aloituksia nousee jatkuvasti.
 

Yhteistyössä