Jos kotoa löytyy sekä miniläppäri että pöytäkone niin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jomminkummin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jomminkummin

Vieras
Kumpaa käytätte enemmän. Meillä on nyt tavallinen läppäri ja myös pöytäkone. Olen harkinnut läppärin vaihtamista miniläppäriin kun on alkanut ikävästi "oireilla". Lähinnä kaipaan parempaa akunkestoa. Mutta kannattaako vaihtaa miniläppäriin, vai ostaa vain uusi normiläppäri.

Mä ite läppäriä ja poika toista konetta. Mulla on tää kokoajan johdoilla kiinni ei kestä edes kovin kauaa ilman johtoo. Mut ei haittaa kun en käytä muuten ku kotona.

Mä olen aina mieluiten tällä pöytäkoneella :) . Mun on sitä paitsi pakko laittaa läppäriin tavallinen hiiri kiinni, kun mun kärsivällisyys ei kestä sitä läppärin omaa "hiirtä" :D .

Meillä pöytäkone ja miniläppäri, molemmat yhtä kovassa käytössä, miniläppärisä vaan hitaampi netti, kun ei ole hyvä 3G verkko tällä meidän alueella. Mä tykkään miniläppäristä, eikä ole näyttö liian pieni. Ja kätevä surffailla netissä sohvalla istuskellen kone sylissä. :)

Läppäriä. Laitoimme pöytäkoneet pois ja hommasimme läppärit.
Eniten käytän miniläppäriä.

Mä käytän mieluiten päytäkonettani. Meillä on myös neljä läppäriä, mutta mä en tykkää, paitsi reissussa! ;)
Meitä on siis kolme isoa....miten niin ylimitoitettu konekanta? :P

Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä pöytäkone ja miniläppäri, molemmat yhtä kovassa käytössä, miniläppärisä vaan hitaampi netti, kun ei ole hyvä 3G verkko tällä meidän alueella. Mä tykkään miniläppäristä, eikä ole näyttö liian pieni. Ja kätevä surffailla netissä sohvalla istuskellen kone sylissä. :)

Mikä yhteys teidän pöytäkoneessanne sitten on? Meillä on adsl ja wlan-modeemi, ja kotona surffaan miniläppärillä aina wlanin kautta. Reissussa sitten 3G:llä.

Meillä on pöytäkoneita kaksi ja tavallisia läppäreitäkin on kaksi + yksi mini. Tykkään tästä ministä kyllä eniten, kun tämän akku kestää niin hyvin ja sohvallakin surffailu käy helposti. =)

Meillä pöytäkone ja läppäri.
Olen tällä pöytäkoneella reilusti enemmän, koska toi kannettava on ärsyttävän hidas.
Mulla on tässä pöytäkoneessa niin ihana toi näyttökin, että en halua edes käyttää tuota toista konetta.

Mul on tavan läppäri ja pöytäkone. Päivisin käytän pöytäkonetta ja iltaisin vetäydyn sänkyyn läppärin kanssa. Miniläppäristä en tykkää sen pienen ruudun takia, mun makuun liian pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Mikä yhteys teidän pöytäkoneessanne sitten on? Meillä on adsl ja wlan-modeemi, ja kotona surffaan miniläppärillä aina wlanin kautta. Reissussa sitten 3G:llä.

En mä oikeen tiä mikä pöytäkoneessa on, semmonen kiintee siis, joka kuuluu vuokraan. saishan miniläppärinkin siihen yhdistettyä, mut en mä viitti, kun sit sitä ei vois liikutella, ja kun kuitenkin maksan tuosta yhteydestä erikseen, niin pitäähän sitä käyttääkin... :D

Yhteistyössä