Jos lapsella olis diabetes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja henki haisisi asetonille niin olisko se ihan selvä se haju, ettei tarttis miettiä, et haiseeko vai ei?

Mun lapsen henki haisee jollekin mut en sanois asetoniks jos vertaan että miltä kynsilakanpoistoaine haisee. Mut sit jos se tarkottaakin, että haisee jotain siihen suuntaan ni sit menee vaikeeks..

Alkuperäinen kirjoittaja Diabeetikon äiti;28971234:
Oletko kiinnittänyt huomiota lapsen juomiseen ja pissaamiseen?Onko lisääntynyt?

Ja onko lapsi väsynyt ja ruokahaluton?

Minä en huomannut lapsen hengityksessä mitään hajua mutta oli tosi väsynyt eikä ruoka maistunut, sitten pari päivää ennen diagnoosia alkoi hillitön juominen ja vessassa ramppaaminen.

Ennemmin tarkkailisin muita merkkejä.

Runsas juominen, pissaaminen ja yleinen väsyneisyys ovat paljon selkeämpiä.
Jossakin vaiheessa olin lähes varma, että esikoisen henki jotenkin haiskahtaisi asetonille, mutta kuinka ollakaan kuopus meillä on se diabeetikko enkä koskaan ole hänen hengityksestään haistanut mitään poikkeavaa.

Diabeteksen selvittäminen on onneksi helppoa, jos olet huolissasi niin käykää terveyskeskuksessa tai neuvolassa tarkistuttamassa verensokeri.

Ei mun mielestä ole muuta kuin toi hengitys.. Joskus juo enemmä mutta ei koskaan esim kokonaista nokkamukillista päivässä. Juo kyllä rintamaitoa, sen määrää vaikea sanoa. Yleensä yövaippa tosi täynnä, muut ei erityisen.

Yhteistyössä