Jos löydätte kaupan ostoskärrystä edellisen asiakkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tavaroita, niin mitä teette? Me saatiin sellainen paistolasta, jonka äitini oli löytänyt kaupan kärryparkista kaupasta lähtiessään. Joku oli siis unohtanut ostoksensa sinne kärryyn maksamisen jälkeen. Sellainen vähän isompi lasta grillaukseen ja veikkaan, ettei ihan kaikkein halvinkaan. Nyt se sitten kiikutettiin tänne, koska me kuulemma tykätään grillata. Itse olisin vastaavassa tilanteessa vienyt sen tavaran kaupan infoon, jos joku olis kaipaillut. Nyt mulla on sellainen olo, et en voi grillata "varastetun" grillauslastan kanssa :ashamed:

Jos meille asti ois tuotu ni ehkä käyttäisin. Toisaalta, jos ja kun tiedät kaupan mistä tuli, ni voit varmaan vieläki palauttaa, jos sua kovasti häiritsee. Sanot, että kotona vasta huomattiin tilanne.

Toisaalta se on jokaisen oma tappio, jos unohtelee tolleen tavaroita. Kauppahan siinä ei ole velvollinen korvaamaan. Kerran kävi niin, että meiän tyttö vuoden vanhana oli omiin rattaisiinsa napannut jotain ylimääräistä ja päästiin kassoista ohi maksamatta. Palautettiin infoon, että " me ei olla maksettu tätä eikä tarvita tätä" ja infossa olivat ihan ihmeissään, että mitä he tällä...

riippuu tavarasta,jos kyse on vaikka kalliimmasta tuotteesta mm.firkasis saksista vien ne ehdottomasti neuvontaan mutta jos kyse on sytkäristä,hiivapalasta,kardemummapötköstä tai pienestä jenkki purkasta niin nämä voisin vielä ottaa,eli voisin ottaa juuri jotain alle 1e tuotteita,nyt tuli huono omatunto kun vein viikko sitten hiivapalan kärreistä :(

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Jos meille asti ois tuotu ni ehkä käyttäisin. Toisaalta, jos ja kun tiedät kaupan mistä tuli, ni voit varmaan vieläki palauttaa, jos sua kovasti häiritsee. Sanot, että kotona vasta huomattiin tilanne.

Toisaalta se on jokaisen oma tappio, jos unohtelee tolleen tavaroita. Kauppahan siinä ei ole velvollinen korvaamaan. Kerran kävi niin, että meiän tyttö vuoden vanhana oli omiin rattaisiinsa napannut jotain ylimääräistä ja päästiin kassoista ohi maksamatta. Palautettiin infoon, että " me ei olla maksettu tätä eikä tarvita tätä" ja infossa olivat ihan ihmeissään, että mitä he tällä...

Siis mitä minä sanoisin kaupassa? En edes tiedä koska tämä löytö on tehty. Ei varmaan ihan samana päivänä kuin mitä se meille tuotiin. En minä nyt enää voi infoon mennä sanomaan, et vasta kotona huomasin, et kauppakassissani on tälläinen ylimääräinen. Se on nimittäin sen verran pitkä, että aika sokea täytyy olla, jos ei tajua kassiin pakatessaan, ettei ole sitä itse ostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Riippuu tavarasta :saint:

Joo. :saint:

Mulla on muuten eteisen seinällä kello, joka näyttää Suomen ja Ruotsin aikaa.

Ja sen on siis eräs nimeltämainitsematon henkilö ihan rehellisesti varastanut laivan seinästä, isolla vaivalla vieläpä.
Mä sain sen siis tuliaisiksi.

En mä sitäkään enää kehdannut mihinkään palauttaa, tiedä edes mistä laivasta oli kyse.

(Ei ihan aiheesta, mutta tulipa tästä mieleen...)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Siis mitä minä sanoisin kaupassa? En edes tiedä koska tämä löytö on tehty. Ei varmaan ihan samana päivänä kuin mitä se meille tuotiin. En minä nyt enää voi infoon mennä sanomaan, et vasta kotona huomasin, et kauppakassissani on tälläinen ylimääräinen. Se on nimittäin sen verran pitkä, että aika sokea täytyy olla, jos ei tajua kassiin pakatessaan, ettei ole sitä itse ostanut.

Voihan sitä sanoa esim. että on ollut puolison kanssa kaupassa ja luuli puolison sen ostaneen ja siksi otit sen mukaan, mutta nyt selvisi että ei puoliso olekaan ostanut tms.

Mulle tulee aina kamala olo, jos teen jotain mielestäni moraalitonta. Eli en ota itselleni vaan vien neuvontaan/kassalle. Samoin jos edelliseltä on jäänyt jotain kassalle, huikkaan myyjälle..

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulle tulee aina kamala olo, jos teen jotain mielestäni moraalitonta. Eli en ota itselleni vaan vien neuvontaan/kassalle. Samoin jos edelliseltä on jäänyt jotain kassalle, huikkaan myyjälle..

Peesi, ei todellakaan tulis mieleen ottaa. Jos multa jäisi niin toivoisin myös että joku sen palauttaisi.

Yhteistyössä