nii kui paljon rahaa siitä pitäis pyytää? Mä mietin ja pohdin ja mietin vähän lisää, että sellanen sopis meille, mutta en mä yhtään tiedä, miten paljon rahaa pitäis pyytää. Mulla olis aika tiukat "ehdot" tähän touhuun kun mitään taloudellista pakkoa ei ole. Tässä mun raamit suurinpiirtein on:
-Vain yli 2v lapsi
-Vain 1 kpl tai ehkä 2 jos ovat sisaruksia
-Tultais hyvin toimeen keskenämme
-Mieluiten ruotsinkielinen
Mä mietin, että olisko parempi mahis löytää joku "sopiva" perhe jos hinnan pitäis alhaalla? Jos vaikkapa ottais tuon korkeimman ph-maksun 230?, siihen Kelan yksityisen hoidon tuen 160? ja siihen vaikka vielä joku pikkusumma, 50-100?/kk päälle... Niin siitä tulis n 450-500?. Pyydetäänkö sitä yleensä enemmän vai vähemmän vai miten tämä homma toimii? Mitä mieltä itse olisitte tällasesta järjestelystä?
-Vain yli 2v lapsi
-Vain 1 kpl tai ehkä 2 jos ovat sisaruksia
-Tultais hyvin toimeen keskenämme
-Mieluiten ruotsinkielinen
Mä mietin, että olisko parempi mahis löytää joku "sopiva" perhe jos hinnan pitäis alhaalla? Jos vaikkapa ottais tuon korkeimman ph-maksun 230?, siihen Kelan yksityisen hoidon tuen 160? ja siihen vaikka vielä joku pikkusumma, 50-100?/kk päälle... Niin siitä tulis n 450-500?. Pyydetäänkö sitä yleensä enemmän vai vähemmän vai miten tämä homma toimii? Mitä mieltä itse olisitte tällasesta järjestelystä?