Jos menisit viikonloppuna leffaan, niin mitä menisit katsomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gagga musti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

gagga musti

Uusi jäsen
19.03.2009
23
0
1
Meillä miehen kassa lapsivapaata, ja pari vaparia käytössä...Mut mitään kauheen kiinnostavaa ei mee. Mut toisaalta ois kiva käydä katomassa joku leffa, kun tää voi olla vika mahdollisuus ennen vauvan syntymää kun päästään kaksin jonnekkin.

Madagaskar 2. Joo, muo jäi vaivaamaan, pääsikö ne sillä laivalla yhtään mihinkään :D
Mä en oikeesti kato elokuvia just koskaan, Mamma Miassa oli mukava musiikki ja se oli hauska, mutta tuleeko sitä enää? Sex and the City oli mukavan nopeatemoinen, mutta noi taitaa olla leffoja, jotka mennään kattomaan tyttöporukalla....

Jos en olisi jo nähnyt kiellettyä hedelmää, niin sen. Koska olen, menisin varmaan katsomaan tuon Toinen jalka haudasta, trailerin perusteella vaikutti hyvältä. Tai sit slumdog millionairen.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Madagaskar 2. Joo, muo jäi vaivaamaan, pääsikö ne sillä laivalla yhtään mihinkään :D
Mä en oikeesti kato elokuvia just koskaan, Mamma Miassa oli mukava musiikki ja se oli hauska, mutta tuleeko sitä enää? Sex and the City oli mukavan nopeatemoinen, mutta noi taitaa olla leffoja, jotka mennään kattomaan tyttöporukalla....

Madagaskar 2 on ihan mainio :).

Yhteistyössä