Jos mie vielä vähä avaudun tästä kaason pestistä yms...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Liityen siis tähän http://kaksplus.fi/keskustelu/t1798908,25#m21495431
No tää morsian toi tänään sen kutsun, ihan hetken ehti jutteleen autosta kun oli taas nii kova kiire...Kysyin et haluuko se et tuun kaasona vai minä sinne häihin niin sano et kaasona kun on mut semmoseks pyytänyt.
Yritin sit sanoo et kun eipä mua oo paljoo tarvittu jne..
Morsian sano et on kauhee häslinki ja kiire ja valitti kun on huono organisoimaan jne...sitten se vielä sano mulle että "no soittele sä mulle kun ei mulla oo aikaa" Jouduin toteen tähän aika tylysti että kun mua ei enää paljo huvita soitella kun ei ole ikinä aikaa puhua muutaku et "kauhee kiire ei ehdi puhuun moi"...Mitä tässä oikeen tekis, kävis häät kestohymy naamalla ja antaa sitten olla vai?

Niin ja sitten vielä sano et kaikki on auttanu vaa sillai et on menny niille ja kysyny mitä voi tehdä. Sanoin että mä en oo sen tyylinen ihminen vaan oletan että kyllä sitä apua pyydetään jos tarvitaan...morsian sano et no huono munkaan on lähteä vaikka lapsen päikkyaikaan niin sanoin et luulin et ne täs kuus ois tehny kaikkee kun mulla oli mies lomalla et olisin ihan hyvin voinu mennä auttaan ilman lastakin sinne...
Miksi häät pitää järkätä tämmösellä vauhdilla? Ne on tavannu viimevuoden alkupuolella/alkukesästä ja häät ne tais päättää pitää loppuvuodesta eli tässä on kumminki ollu reilu puol vuotta aikaa järjestää, onhan se lyhyt aika järkkää häitä mun mielestä...

Eikö se kehtaa oikein pyytää sua tekemään mitään?

Tai, sit se ei oikeasti tarvii apua.

Älä välitä, pahempaa ois, että sulla teetettäis häiden varjolla kauheasti orjatyötä ja toi morsian kiukuttelis sulle ja syyttelis sua. Se on varmaan itte jotenkin nyt sekaisin noista häistä. :hug: Mee vaan häihin iloisena ja auta sen verran, kuin se pyytää. Se on varmaan ihan tyytyväinen kumminkin siihen, että oot paikalla häissä kaasona.

Alkuperäinen kirjoittaja oletko kysynyt:
Oletko kysynyt häneltä, mitä hän pitää kaason tehtävinä?

Kysyin silloin kun pyysi minut siihen hommaan toiseksi.
Sanoi että no on mukana kampaajalla ja kaupoilla...no kampauksen tekee toisen kaason kaveri eli se siitä ja kaupoilla olen nyt ollut sillon alussa 2kertaa mukana, toisella kertaa oli se toinenkin kaaso ja vähä jaettiin hommia mut mulle ei ollut mitään kun se toinen kaaso vaa hihku et joo tää tehää näin kun mekin tehtii meidän häissä ja joo tän vois hoitaa yks mun kaveri ja ton vois ethdä se ja se...yritin väliin kysyä et mitäs mä teen, sanottii et seisot sit häissä siellä edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Älä välitä, pahempaa ois, että sulla teetettäis häiden varjolla kauheasti orjatyötä ja toi morsian kiukuttelis sulle ja syyttelis sua. .

No mulla on tällanen tilanne, tosi jees. Minä olen huono kaaso ja ihminen sitten. I-HA-NAA mennä sinne häihin kun on varmaan mua morkannu muilleki.

No miksi et voi tarjoutua avustamaan? Yritä ymmärtää, että morsiamella on oikeasti kiire, et voi odottaa ja olettaa, että hän koko ajan ehtisi soittelemaan sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ai jaa. No pääset helpommalla. En tajunnu tuota lausetta et ne päätti sen jo puol vuotta sit ja sit se on lyhyt aika järkätä?

Siis yritin kai tarkottaa et jos kumminkin on reilu puolivuotta aikaa järjestää pitääkö kaikki jättää sille viimeiselle viikolle?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miksi et voi tarjoutua avustamaan? Yritä ymmärtää, että morsiamella on oikeasti kiire, et voi odottaa ja olettaa, että hän koko ajan ehtisi soittelemaan sinulle.

No sepäse kun ei se ehdi edes puhelimessa puhumaan, millä sä siinä mitään tarjoudut kun olen sanonut että autan kun vaan sanotaan mitä voin tehdä.
Oon sanonu et voin askarrella kortteja (loppuviimen halusivat tehdä ne kaksin miehen kanssa ) oon sanonu et voin tehdä rasiat hääkarkeille no nyt niitä kuulemma tekee siellä jotku koululaiset (morsiamen kavereita ) ja heillä on kaikki tarvikkeet pitkin taloa erihuoneissa et ei voi tuoda mulle niitä, ihanku mä en vois hakee tai mennä sinne mutta ei ne ole ikinä edes kotona kun aina on niin kiire kiire kiire... niin ja eipä se oo soitellut sen jälkeen muutenkaan kun tän miehen tapasi, siihen loppu sen yhteydenpito mä yritin vielä hetken soitella mut ei se ehtiny ikinä kuunteleen...sitten se yhtäkkiä pyys kaasoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:

Sanoi että no on mukana kampaajalla ja kaupoilla...no kampauksen tekee toisen kaason kaveri eli se siitä ja kaupoilla olen nyt ollut sillon alussa 2kertaa mukana, toisella kertaa oli se toinenkin kaaso ja vähä jaettiin hommia mut mulle ei ollut mitään kun se toinen kaaso vaa hihku et joo tää tehää näin kun mekin tehtii meidän häissä ja joo tän vois hoitaa yks mun kaveri ja ton vois ethdä se ja se...yritin väliin kysyä et mitäs mä teen, sanottii et seisot sit häissä siellä edessä.

No jos sulle on kerta sanottu noin, että seisot sit häissä siellä edessä niin en mä ton kommentin jälkeen varmaan jaksais itse enää ees stressata asiasta. Jos se sun mieltä painaa niin nosta kissa pöydälle ja sano, että mikä vitun juttu tää on, että kaasoksi halutaan, mutta sit tuntuu kuitenkin, että ei kelpaa ja sua ei kaivata....

Tota mä tänää yritin kysyä et mikä juttu tää on kun ei mua tarvitakkaan mihinkää ja vastaus oli vaan se et "mä oon nii huono organisoimaan ja kaikki on vaa auttanu sillai et ne on tullu meille vaa et mitä voi tehdä" ja kuten jo sanoin mä en ole tuommonen et pöllähtelen ilmottamatta kenenkään kotiin vaan sovin tarkan ajan millon tuun ja jos hommia mitä pitäis tehdä...

Tota mä tänää yritin kysyä et mikä juttu tää on kun ei mua tarvitakkaan mihinkää ja vastaus oli vaan se et "mä oon nii huono organisoimaan ja kaikki on vaa auttanu sillai et ne on tullu meille vaa et mitä voi tehdä" ja kuten jo sanoin mä en ole tuommonen et pöllähtelen ilmottamatta kenenkään kotiin vaan sovin tarkan ajan millon tuun ja jos hommia mitä pitäis tehdä...

No sitten asia on niin, morsian on huono organisoimaan. Turhaan stressaat enempää. Jos et siis halua vain mennä sinne kolkuttelemaan ja tarjoamaan apuasi, kuten muut ovat tehneet.

No älä sitten ainakaan pode huonoa omatuntoa! =) Morsiammelle on varmasti tärkeää, että siellä itse häissä on kaasona henkilö, johon voi luottaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Miksi olet ylipäätään kaasoksi suostunut? Ja jos tilanne tuo ja kaaso olet niin sitten sun tehtäviin kuuluu vaan seistä siellä edessä.

Koska ennekuin tapasi tämän uuden miehen oltiin lähes päivittäin tekemisissä ja luulin oikeasti löytäneeni hyvänkin ystävän elämääni...
Ja kun yhteydenpidot loppui uuden miehen myötä surin asiaa ja olin iloinen kun pyysi kaasoksi, ehkä sittenkään ystävyytemme ei ole vielä menetetty...
Nyt alan oleen sitä mieltä et on vaa hyväksikäyttänyt mua kokoajan niin paljon olen häntä auttanut ja huomaan että kaipaa jos tarvii jotain, ei muuten pidä enää yhteyttä.

Miksi olet ylipäätään kaasoksi suostunut? Ja jos tilanne tuo ja kaaso olet niin sitten sun tehtäviin kuuluu vaan seistä siellä edessä.

Koska ennekuin tapasi tämän uuden miehen oltiin lähes päivittäin tekemisissä ja luulin oikeasti löytäneeni hyvänkin ystävän elämääni...
Ja kun yhteydenpidot loppui uuden miehen myötä surin asiaa ja olin iloinen kun pyysi kaasoksi, ehkä sittenkään ystävyytemme ei ole vielä menetetty...
Nyt alan oleen sitä mieltä et on vaa hyväksikäyttänyt mua kokoajan niin paljon olen häntä auttanut ja huomaan että kaipaa jos tarvii jotain, ei muuten pidä enää yhteyttä.

Täh? Pyysihän hän sinua kaasoksi vaikka ei ole näköjään sinua siinä hommassa mitenkään "tarvinnut".

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
kannattasko antaa sen olla.ei sitä taida sä kiinnnostaa.

Kyllä se kysy miksen ollut ja selitin tilanteen että olin sille päivää sopinut menon jota en saanut yrityksistä huolimatta peruttua ja toiselle kaasolle ei sopinut muu päivä, olisiko mun pitänyt järkkää sille sit toisetkin polttarit vai mitä?! No senhän mä nimenomaan oon tehny, antanut sen olla ja odotellut tuleeko edes kutsua.

Siis miten olet auttanut häntä? Luulin että nimenomaan et ole auttanut, koska hän ei ole osannut sanoa sinulle tehtäviä, joita voisit kaasona hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja veras:
kannattasko antaa sen olla.ei sitä taida sä kiinnnostaa.

Kyllä se kysy miksen ollut ja selitin tilanteen että olin sille päivää sopinut menon jota en saanut yrityksistä huolimatta peruttua ja toiselle kaasolle ei sopinut muu päivä, olisiko mun pitänyt järkkää sille sit toisetkin polttarit vai mitä?! No senhän mä nimenomaan oon tehny, antanut sen olla ja odotellut tuleeko edes kutsua.

Ja sun sen päivän meno kesti koko polttarien ajan?