Jos mies olisi työttömänä, niin meidän lapset olisivat silti päiväkodissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silverspoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silverspoon

Vieras
Voin kertoa syyt:

1. Miehellä on lyhyempi pinna kuin päiväkodin tädeillä.

2. En itsekkään löytänyt tästä kylästä leikkikavereita lapsille, ei varmasti löytäisi mieskään. Kerho- ja muskarikaverit eivät riittäneet vanhimmaiselle, vaan sitä marinaa riitti kokoajan. Puistot on täällä aina autioina ja mitään avointa täällä ei ole.

Ei kaikille tässä suomenmaassa riitä niitä täydellisiä pehmoisiä. Olisihan se hienoa jos voisi katsoa kristallipallostaan, millainen on tämä hauska ja mukava heppu isänä, tai saatikka millainen on itse äitinä, niin voisi sitten tehdä päätöksensä sen perusteella.

Mutta miettikääpä tätä: Jos kaikki syntyisivät mitä parhaimpiin perheisiin, ehkä meiltä puuttuisi tiettyjä ihmistyyppejä, sellaisiakin, joita tarvitaan.

Itse synnyin alkkis-sekakäyttäjäperheeseen. Sitä en tietenkään toivo kenellekkään, mutta jos asiat olisivat olleet kunnossa, olisin ehkä lukupäineni kouluttautunut alalle, jossa olisin nyt työttömänä. Nyt olen yrittäjä-työnantaja, ja varsin innokas sellainen :)

Joten pilalla en ole, vaikka en syntynytkään onnellisten tähtien alla. Eivätkä myöskään sisarrukseni. Meissä kaikissa on puutteita, meidän kaikkien puolisoissa on puutteita. Mutta ollaan kuitenkin varsin hyviä tyyppejä kaikki, kohtuukäyttäjia ja savuttomia muuten vielä kaiken lisäksi! Joten älkää ihmiset hyvät leimatko toisten lapsia "pilallisiksi".

Mies-päiväkotiasiaan palatakseni, en kadu miesvalintaani, vaikkei tuosta koti-isäksi olekkaan. Mieheni ottaa mieluummin vesurin käteensä ja menee raivaamaan isänsä metsiä ihan ilmaiseksi, kuin alkaa kokoaikaiseksi koti-isäksi.

Ja lapset tykkäävät isästään ja päiväkodistaan, jossa parhaimmat kaverit ja ihanat hoitotädit!

Ei ole täydellinen kukaan meistä ei..onko puolisosi yrittänyt miltä tuntuisi hoitaa muksuja kotona?

Yllätyin miten oma puoliso tykkäsi olla himassa. Okei, eivät heränneet kukon laulun aikaan tai orjallisesti olleet puistossa kun kello löi yhdeksän. Kuten siis minä asian hoidin ja aluksi pidin ainoana oikeana tapana.
Himassakin oli aikamoinen lelupommi räjähtänyt kun kotiuduin koska mies ei osaa eikä opi kodinhengettäreksi. Mutta perusjutut kuten ulkoilu, yhdessäolo, puhtaus ja hyvä safka kyllä hoituivat.
Itse aliarvioin puolisoni täysin ja hänkin itseasiassa itsensä kun arastelimme niin kovin hänen jäämistä himaan. Se vaan oli ihan loisto tilaisuus hänellekin ottaa breikkiä työelämästä ja oikeasti olla alsten kanssa ja minun tietenkin toteuttaa itseään.
Kannattaa kokeilla ja luottaa, jos ei toimi niin tarhaan sitten.

Kysymys kuuluu:
Kannattiko lyhytpinnaisen miehen kanssa tehdä lapsia ? Jos olisit valinnut paremman miehen jolla parempi luonne niin ei tätäkään topiccia tarvisi täällä miettiä.

Et ottanut huomioon että lapsetkin kantavat nyt huonoa luonnegeeniä. Kuka järkevä haluaa lyhytpinnaisen kumppanin? Ei kukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja aargh:
Kysymys kuuluu:
Kannattiko lyhytpinnaisen miehen kanssa tehdä lapsia ? Jos olisit valinnut paremman miehen jolla parempi luonne niin ei tätäkään topiccia tarvisi täällä miettiä.

Et ottanut huomioon että lapsetkin kantavat nyt huonoa luonnegeeniä. Kuka järkevä haluaa lyhytpinnaisen kumppanin? Ei kukaan!

hahhaaahaaaa!Päivän paras!
Mun mies on lyhytpinnaisin ihminen minkä tiedän, mutta mä rakastan sitä yli kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei ole täydellinen kukaan meistä ei..onko puolisosi yrittänyt miltä tuntuisi hoitaa muksuja kotona?

Yllätyin miten oma puoliso tykkäsi olla himassa. Okei, eivät heränneet kukon laulun aikaan tai orjallisesti olleet puistossa kun kello löi yhdeksän. Kuten siis minä asian hoidin ja aluksi pidin ainoana oikeana tapana.
Himassakin oli aikamoinen lelupommi räjähtänyt kun kotiuduin koska mies ei osaa eikä opi kodinhengettäreksi. Mutta perusjutut kuten ulkoilu, yhdessäolo, puhtaus ja hyvä safka kyllä hoituivat.
Itse aliarvioin puolisoni täysin ja hänkin itseasiassa itsensä kun arastelimme niin kovin hänen jäämistä himaan. Se vaan oli ihan loisto tilaisuus hänellekin ottaa breikkiä työelämästä ja oikeasti olla alsten kanssa ja minun tietenkin toteuttaa itseään.
Kannattaa kokeilla ja luottaa, jos ei toimi niin tarhaan sitten.

Ei ole luottamuksesta kysymys, vaan yhteisestä päätöksestä. Kyllä meidän viisivuotias vallankin tarvitsee ikäisiään kavereitä. Innosta pommpien menee osapäivähoitoon, miltä lapsesta tuntuisi, jos jätettäisiin vaan iskän kanssa tähän autioon kylään, jossa puistossa ei ristinsielua?

Kysymys kuuluu:

Voi mun mies raukkaa. :D Sillä on niin lyhytpinnainen avoivaimo ettei mitään rajaa. Silti ollaan hyvin tultu juttuun yli 13 vuotta, eikä nuo lapsetkaan niin kovin luonnevikaisia näytä olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja muua:
Kysymys kuuluu:

Huomaatteko: rodunjalostusta ja syrjintää. Lapseni on nyt jo leimattu huonommiksi lyhytpinnaisen isänsä takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysymys kuuluu:

Huomaatteko: rodunjalostusta ja syrjintää. Lapseni on nyt jo leimattu huonommiksi lyhytpinnaisen isänsä takia.

Tähän suuntaanhan yhteiskunta on menossa. Pitäisi ennen lisääntymistä mitata verenpainemittarilla, kuinka korkealle ja äkkiä miehen verenpaineet nousevat ärsytystilanteessa.

Voidaan verrata natsisaksaan, jossa mitattiin nenänleveys, tietyn rajan ylittäneet tapettiin ei-arjalaisina. Suomessa voitaisiin sitten vaikka kuohita.

Alkuperäinen kirjoittaja mai:
no kyllä se isän kuuluis edes se 2v hoitaa kotona jos kerran siellä on tyhjänpanttina.

Ei se siellä toimettomana olisi, raivaisi kuitenkin metsiä tms. Huomatkaa nyt kuitenkin aloituksen otsikko "Jos". Eli siis mies ei ole työttömänä vielä.

Jos minun mieheni jäisi työttömäksi, niin ihan varmasti lapset palasivat kotihoitoon. Jos se tapahtuisi nyt, niin olisi poijlla (2v ja vajaa 4v) todella lyhyt päiväkotiura, koska aloittivat sen vasta viime viikolla, kun isi palasi hoitovapaalta työelämään :D

Kysymys kuuluu:

Mun mies on lyhytpinnaisin ihminen minkä tiedän, mutta mä rakastan sitä yli kaiken.

Mutta Aapeen mies ei osaa ja ei pysty luonnevikansa takia edes hätätapauksessa ( jos joutuisi jäämään kotiin ) kasvattamaan lapsiaan. Moni luonnevikainen esim. tappaa lapsensa pikaistuksissaan. Aapeekin pelkää miehensä luonnetta ja ei antaisi lapsia miehen hoitoon.
Siitähän tästä kirjoituksessa oli kyse että miehessä on niin pelottava vika että lapset pitää antaa vieraille ihmisille aina päiväaikaan!

Kysymys kuuluu:

Mutta Aapeen mies ei osaa ja ei pysty luonnevikansa takia edes hätätapauksessa ( jos joutuisi jäämään kotiin ) kasvattamaan lapsiaan. Moni luonnevikainen esim. tappaa lapsensa pikaistuksissaan. Aapeekin pelkää miehensä luonnetta ja ei antaisi lapsia miehen hoitoon.
Siitähän tästä kirjoituksessa oli kyse että miehessä on niin pelottava vika että lapset pitää antaa vieraille ihmisille aina päiväaikaan!

Mistä kohdistä kirjoituksissani päättelit näin?

Yhteistyössä