Jos mies on kiinnostunut tosissaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap..

Vieras
Niin eikö hän silloin halua naisensa oli tämä suhteessa tai ei. Siis tarkoitan, että kertoo kiinnostuksensa ja toimii sen mukaan jos nainen on myös kiinnostunut.

Niin ja en halua nyt moralisointia vaan ihan oikeita kommentteja koska näitähän kuitenkin sattuu.

Jos mies on tosissaan kiinnostunut, hän ei välttämättä uskalla selvittää onko nainen kiinnostunut...varsinkaan jos tämä on varattu. Pakit jo itsessään on paska juttu, saati jos ne saisi vielä varatulta, eli mies olisi tällöin lukenut naiselta signaaleja, joita ei ole olemassakaan.

Jos mies tietää naisen olevan kiinnostunut, voi mies kuitenkin kunnioittaa naisen parisuhdetta...ja toivoa että nainenkin kunnioittaa sitä. Misään nimenssä mies tuskin haluaa olla syyllinen, tai edes osasyy kenenkään eroon. Eikä mies välltämättä halua että hänen uusi kumppaninsa hyppäisi suhteesta suhteeseen.

Jos mielin nyt jotain miestä, mutta olet suhteessa, niin eikö järkevintä olisi lopettaa nykyinen suhde? Ja katsot sitten ajan kuluessa tuleeko siitä uudesta suhteesta mitään, vai hyytyykö se jo alkutuuliin.

Mun mielestä juurikin tollainen "minä nyt vaan otan sinut" kielii aika suuresta itsekkyydestä ihmisessä...

Tasapainoinen ja "normaali" ihminen ei mielestäni käyttäydy juurikaan noin.

Mä en kyllä arvostaisi miestä, joka tekisi aloitteen, jos nainen kerran on parisuhteessa. Jos sellaisesta alkaisi jokin juttu, niin naisena miettisin, että eikö mies arvosta parisuhdetta. Ja mies taas voisi alkaa miettiä, että mihin kaikkeen nainen on valmis. vaikka olisikin varattu.

Pettäjä pettää jatkossakin...

No kyllä mä uskon ja toivon, että vähissä on ne miehet, jotka tyyliin menee vaan ottamaan muijan omakseen, oli se sitten varattu tai ei. Itse ainakaan en tippaakaan arvostaisi miestä, joka tarkoituksella menee varattua naista vokottelemaan. Mun mielestä oikeaa kiinnostusta osoittaa se, että on valmis odottamaan, että toinen saa suhteensa kunnolla päätökseen ja toimia vasta sitten.

No kyllä mä uskon ja toivon, että vähissä on ne miehet, jotka tyyliin menee vaan ottamaan muijan omakseen, oli se sitten varattu tai ei. Itse ainakaan en tippaakaan arvostaisi miestä, joka tarkoituksella menee varattua naista vokottelemaan. Mun mielestä oikeaa kiinnostusta osoittaa se, että on valmis odottamaan, että toinen saa suhteensa kunnolla päätökseen ja toimia vasta sitten.

Niin mutta miten tälläinen mies sitten käyttäytyy jos on kiinnostunut mutta ei halua rikkoa parisuhdetta ja että muka olisi valmis odottamaan? Minä oikein en jaksa uskoa että kukaan mies odottaa ketään naista..

Niin mutta miten tälläinen mies sitten käyttäytyy jos on kiinnostunut mutta ei halua rikkoa parisuhdetta ja että muka olisi valmis odottamaan? Minä oikein en jaksa uskoa että kukaan mies odottaa ketään naista..

No jos se on fiksu, niin ei mitenkään. Elää ihan normaalia elämää ja sitten jos nainen lopettaa parisuhteensa, mieskin voi tehdä aloitteen.

Ap on näitä, jotka ei uskalla lähteä lätkimään suhteestaan ennen, kuin on uusi löytynyt tilalle :(. Säälittävä tapaus. Jos ap:lla ei enää se oma ukko kiinnosta, niin sähän voit vaan erota. Kyllä se sitten se uusi mies ilmoittelee kiinnostuksestaan aikanaan sen eron jälkeen, jos sellaista on.

Ja eihän sillä pitäisi olla mitään tekemistä sun vanhan suhteesi kanssa. Jätät siis miehesi, kun et hänestä välitä. Ihan sama, onko se uus kiinnostunut tai valmis odottamaan.

Ai niin. Et sä voi. Sä olet tyypillinen pettäjäraukka, jolla pitää olla varmuus jostain uudesta, ennen kuin uskallat erota. Muutenhan saatat päätyä olemaan yksin?

No ei se nyt sentään ihan noin yksinkertaista ole. Kyllä fiksu mies kunnioittaa parisuhdetta edes jossain määrin vaikka olisi minkälainen alfauros tahansa.

No nimenomaan! Mä ihmettelen, missä hyppii sellaisia häntäheikkejä, jotka pitää itseään jonain viidakon kuninkaina, jotka saa hakea naaraan kuin naaraan puun oksalle vaikka se olis jonkun toisen uroon oma. :O Kyllä kunnon mies osaa pitää himonsa ja halunsa hallussa ja tehdä sitten liikkeensä jos se nainen sattuu vapautumaan.

Kyllä kunnon mies osaa pitää himonsa ja halunsa hallussa ja tehdä sitten liikkeensä jos se nainen sattuu vapautumaan.

Joo, periaatteessa totta. Mun perässä on aikoinaan tultu puoli Suomea suoraan valmistujaista (=perhe ja sukulaiset juhli ilman juhlakalua) kun jannulle selvisi että mä tapailen yhtä kundia. Että kyllä nuo osaavat omansa ottaa jos sitä haluavat.

Tuliko suhteesta pidempää? Onnellista? Itsellä ei noin ilmeisiä kokemuksia, mutta sen verran, että ominaisuutena sellainen "Mies ottaa minkä haluaa" voi olla aika hankala, vaikka aluksi se tietysti onkin romanttista.

Joo, tuli siitä pidempi. Onnellista siitä ei tullut, sillä tää kundi ei viitsinyt kertoa kaikkea omasta yksityiselämästään. Jos mä sanon että sen tyttöystävä oli juhlimassa sen valmistujaisia niin se varmaan kertoo jo aika paljon.

Yhteistyössä