Jos mies on kuumeillut vauvaa enemmän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdintaa

Vieras
niin miten paljon on myötäelänyt raskaudessa mukana? Vähentänyt baarireissuja, lopettanut tupakoinnin, alkoholin?

Enkä nyt kaipaa mitään "miksi pitäisi lopettaa" kommentteja vaan uteliaisuudesta kysyn onko vielä odotuksen alussa yhtä paljon mukana kuin tekovaiheessa? :D

mies lopetti jo esikon aikaan tupakan polton. Ei juurikaan käy baareissa tai juo alkoholia. Ite alkoi puhumaan toisesta lapsesta. En osaa sanoa onko muuttunut mihinkään suuntaan, koska osallistuu niin paljon lapsien hoitoon ja käy heidän kanssa paljon kyläilemässä ym. ilman minuakin :)

• Tykkää
Reactions: sinisulka
On ollut täysillä mukana odotus- ja vauva-ajan.
Ainoastaan silloinkun lapsi oli noin 1-vuotias miehelle tuli jokin ihme menovaihe ja vähän aikaa oltiin erossakin.
Palattiin kuitenkin yhteen ja parempaa isää ei nyt 5-vuotiaalle prinsessalle voisi toivoa. :)

Meillä kuumeiltiin kyllä yhtä paljon, mutta yhtälailla oltiin myös raskausajassa mukana. Mies huolehti mun olosta, tuli molempiin ultriin mukaan, muutaman kerran neuvolaankin. Oli yhtä lailla innoissaan valitsemassa vauvatavaroita lakanoista turvaistuimeen jne. Luki myös joitain vauvanhoito-oppaita. Kertoi innoissaan raskauden edistymisestä sukulaisille, kavereille ym. Eli mukana kaikessa ihan yhtälailla kuin minä. Oli mahtava tuki synnytyksessä. Oli ikävissään, kun oltiin sairaalassa synnytyksen jälkeen ja vietti siellä kaiken mahdollisen ajan. Otti isyyslomat ja kesälomat vauvan syntymän jälkeiseen aikaan, että voi tutustua lapseen rauhassa ja osallistuu kaikkeen vauva-arkeen (paitsi imetykseen) ihan yhtä lailla kuin minä.

No eka mies oli ihana...sellainen komea taiteilija renttu :) Vähän oli sänkeä ja sillä oli hyvä vartalo. Kyllä se sitten otti elättääkseen lapsenkin mutta ei se ole vielä vakiintunut oikein kunnolla. Toka mies taas oli tavallaan jo varattu raskauden alkaessa ja sitten kun se pidemmälle eteni niin se lähinnä keskittyi omaan perheeseensä. Siis tajusko nyt kukaan mitään häh :D Tais nousta viini vähän päähän, et kilahti mut antaa mennä??Anyone more questions???:D:D::D::D:D::D:D:D:

Yhteistyössä