Jos mies pettää, syy on aina naisissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eikös vaan?

Mieheni ei ole pettänyt minua ainakaan fyysisellä tasolla, mutta muusta en sitten osaa sanoakaan. On ihastunut työakaveriinsa ja taitaa olla lätkässä se ämmäkin. Olemme tästä puhuneet mieheni kanssa avoimesti ja hän sanoo, ettei ikinä pettäisi minua tai jättäisi perhettä ja ihan kunnollinen mies se on aina ollutkin, kilttikin. Ihastuahan voi, olen itsekin joskus niin tehnyt ja olemme päässeet siitä yli. Vaikuttais, että nyt on miehen vuoro ja meidän täytyy yhdessä selvitä tästäkin.

Mutta JOSS kävisi niin, että mies pettäisi, tottakai se olisi pääasiassa mies, joka olisi sanoinkuvaamattoman sika ja en koskisi häneen ikinä enää pitkällä tikullakaan. Mutta voisin tappaa sen ämmänki, ei sen puoleen.
Se on jännä, että tällaisessa tilanteessa tuntee suunnatonta vihaa sitä NAISTA kohtaan...mutta niinhän se monesti menee.

Kerroin sitten tästä miehen "toisesta" anopille, ihan asiallisesti ja sanoin, että meillä on ollut raskasta viimeaikoina.
Arvatkaas mitä sanoi anoppi??

"...ja mistäköhän se johtuu, että tähän tilanteeseen on tultu?"
Siis lue: jos olisit ollut vähänkään parempi vaimo, ei tässä oltais.
Siis tämäkö onkin MINUN syytä?
Niinpä tietenkin. Toki tiedän, että olen paska vaimo ja äiti...:| En jaksa tällasta sontaa ottaa vastaan. Itkettää.

Mutta eiköhän tästä miehen kanssa selvitä, uskon niin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se on jännä, että tällaisessa tilanteessa tuntee suunnatonta vihaa sitä NAISTA kohtaan...mutta niinhän se monesti menee.

Mun mielestä se on taas erittäin omituista.

Niin onhan se omituistakin, mutta omituista on sekin, että sinkkunainen sekaantuu pienten lasten isään, tietäen tämän.
Mutta mieshän siinä suurin sika olisi toki, jos pettäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun mielestä se on taas erittäin omituista.

Niin onhan se omituistakin, mutta omituista on sekin, että sinkkunainen sekaantuu pienten lasten isään, tietäen tämän.
Mutta mieshän siinä suurin sika olisi toki, jos pettäisi.

No mulla on vähän se periaate ettäsinkut tehkööt mitä tykkää, varattujen päätös tekevätkö he mitä tykkäävät.

pikkulasten äidillä ei ole useinkaan aikaa helliä ja lelliä miestä, mutta se ei ole naisen vika. lapset ovat kuitenkin yhteinen projekti. mies voisi joskus myös vähentää naisen työtaakkaa, jolloin naisella olisi aikaa myös miehelleen.

Olen anopin kanssa samoilla linjoilla ja sama pätee tietenkin myös toisinpäin. Olen itse pettänyt, valitettavasti, ja silloin vika todellakin oli miehessä ja hän sen myös tiesi.

Meillä ei varmaankaan ole kyse siitä, etten olisi hellinyt miestäni tarpeeksi...teen sitä päivittäin, sillä pidän siitä ja rakastan miestäni. Lisäksi meillä on puutteessa ollut aina minä, ei mies...tai olen saanut ihan silleen, että pärjään kyllä, mutta harvoin tarpeeksi kuitenkaan. Mutta se ei ole minun elämäni suurin ongelma, enkä halua tehdä siitä sellaista.

Juttelin taas mieheni kanssa, minusta on niin ihmeellistä ja ihanaa, että hän haluaa olla avoin tässä asiassa...mielestäni se on kaiken a ja o, avioliitossa yleensäkin.
Mies sanoi taas, ettei ikinä minua pettäisi ja haluaa päästä yli tästä ihastuksesta.
Lisäksi soitti äidilleen ja kertoi, että minua ei auta tästä syytellä ja kertoi asiasta sillekin avoimesti ja anoppi ymmärsi asian laidan...ei puoltanut kumpaakaan ja neuvoi miestäni, jotta näkisi mikä on oikeasti tärkeää. Tuossa miehessä on munaa. :heart: Rakastan sitä niin. Eiköhän tämä tästä iloksi muutu!

KAIKKI on aina ja ikuisesti naisen vika. Jos mies kaatuu työpaikalla, se on naisen vika koska nainen on pessyt sukat väärin tai nainen ehdotti miehelle kenkiä ja kaatui niiden takia jne jne :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
KAIKKI on aina ja ikuisesti naisen vika. Jos mies kaatuu työpaikalla, se on naisen vika koska nainen on pessyt sukat väärin tai nainen ehdotti miehelle kenkiä ja kaatui niiden takia jne jne :xmas:

Eihän se niin mee. Tää palsta on osoittanut ihan toisin, ainakin tietyissä asioissa. Jos nainen tappaa miehensä, niin se syy siihen on aina miehessä ja oli ihan oikein, että tuli tapetuksi. Tappajalle riittää ymmärtäjiä ja päähän taputtelijoita, nainenhan on aina viaton uhri. Tapon syyksi riittää se, ettei mies ole antanut naiselle tarpeeksi kunniaa lasten ja kodinhoidosta. Sen sijaan jos mies tappaa vaimonsa, niin on ihan toinen ääni kellossa. Lopputulos kuitenkin siinäkin tilanteessa olosuhteista huolimatta (esim. naisen mieheensä kohdistamasta jatkuvasta väkivallasta) on aina se, että miehessä vika.

Mihin te sitä anoppia tarvitsitte tuossa asiassa? Avoimuus on ok mutta multa menis maku jos mies kertois mulle olevansa ihastunut vieraaseen naiseen. Jos olis niin sais pitää omana tietonaan ja odottakoot että menee ohi tai sitten jättäkööt minut ja sitten vasta menkööt uuden mukaan.

Siis mitä tarkoitatte "jo on avoin suhde". Siis eikö se ole vain hyvä asia, että voidaan puhua KAIKESTA, eikä haluta salata mitään?? Se, että ihastuu, ei välttämättä ole hallittavissa, mutta kaikki muu sitten sen jälkeen on. Itsekin kerroin miehelleni silloin muinoin ihastumisestani ja mies oli kärsivällinen, kunhan hillitsin itseni ja näin pääsimme siitä yli...sen jälkeen rakastuin mieheeni enemmän kuin koskaan ennen ja tuntuu, että tämä juttu päättyy niinikään meidän uudelleenrakastumiseen...tuntuu sille...

Saimme hoitajat kotiin muksuille ja pääsimme kahdestaan huokaisemaan naapurikaupunkiin muutamaksi tunniksi (viimeksi olemme käyneet kahdestaan jossain joskus viime vuonna) ja kyllä teki niiiiin hyvää...:heart: Oli todella ihanaa. Mieskin vaikutti harvinaisen vapautuneelta ja onnelliselta.

Mihin tarvitsemme anoppia? Tämä asia on hiertänyt meidän välejä jo monta kuukautta ja enää en jaksanut olla kertomatte kenellekään...miehen äiti on se, jolle voi puhua ihan kaikesta, yleensä...siksi kerroin hänelle, kun tuntui, etten enää jaksa olla yksin tämän asian kanssa.

Mistäköhän se muuten johtuu, että jos mieheltä ei saa kotona tarpeeksi seksiä, ni nainen "ei saa" pettää, vaan pitää ymmärtää vaan sitä miestä?
Jos taas nainen "pihtaa", ni on ihan hyväksyttävää, että mies käy tyydyttämässä tarpeensa jossain toisen naisen kanssa.
Että mä vaan kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mistäköhän se muuten johtuu, että jos mieheltä ei saa kotona tarpeeksi seksiä, ni nainen "ei saa" pettää, vaan pitää ymmärtää vaan sitä miestä?
Jos taas nainen "pihtaa", ni on ihan hyväksyttävää, että mies käy tyydyttämässä tarpeensa jossain toisen naisen kanssa.
Että mä vaan kysyn.

Mielestäni seksinpuute ei ole mikään syy pettää, eikä MIKÄÄN ole SYY pettää.
Seksi on muutenkin täysin ylikorostetussa asemassa nykyään.
Vaikka itsekin olen puutteessa elänyt...toisinaan..

Yhteistyössä