Jos munasolu ei irtoa niin voiko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöhkö

Vieras
eli jos munasolu ei irtoa niin onko vuoto silloin niukempaa. kuukautiset heitelleet muutamassa kierrossa kun taas välillä vuoto runsaampaa. ja tietääkö kukaan että vaikuttaako noihin hormonikokeisiin jos kierrossa ei ole tapahtunut tuota munasolun irtoamista. ollaan siis lasta yritetty jo vuosia ja nyt seuraavaksi pitäis mittauttaa tuo hormooniarvo. ja epäilen et jos siihe vaikuttaa toi ettei munasolu irtoa.

Mun mielestä seillä ei ole vuodon määrään nähden merkitystä, että onko munasolu irronnu vaiko ei.
Kun vuosia yritystä takana, niin oletko syöny esim. mitään lääkkeitä? Koska esim. clomifenillahan voidaan nimenomaan hoitaa ovuloimattomuutta. Kannattaa kysästä gyneltä /lapsettomuuspolilta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mun mielestä seillä ei ole vuodon määrään nähden merkitystä, että onko munasolu irronnu vaiko ei.
Kun vuosia yritystä takana, niin oletko syöny esim. mitään lääkkeitä? Koska esim. clomifenillahan voidaan nimenomaan hoitaa ovuloimattomuutta. Kannattaa kysästä gyneltä /lapsettomuuspolilta asiasta.

en oo syöny mitään lääkkeitä. harmittaa etten aikasemmin oo tutkituttanut itseeni. et jos vaikka liian myöhästä.

Alkuperäinen kirjoittaja pöhkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

en oo syöny mitään lääkkeitä. harmittaa etten aikasemmin oo tutkituttanut itseeni. et jos vaikka liian myöhästä.

Itse olen samassa jamassa, tosin kärsitään sekundaarisesta lapsettomuudesta. Eli meillä on yks 4-v tyttö, ja pikkukakkosta ei ole kuulunu ahkerasta yrityksestä huolimatta. Olen syöny nyt 3kk clomifen + terolut-kuurit, ja niillä kyllä olen saanu ovulaation tapahtumaan. Tikkujen ja oireiden perusteella. Mulla vaan puuttu toinen munajohdin, niin se vaikeuttaa tätä raskaaksi tuloa mulla.

Minkä ikäisiä olette?

Oletkos tehnyt ovulaatiotestejä? Voi ovuloida mutta munis ei välttämäti irtoa ja siihen on olemassa lääkkeitä. Tai sitten kiinnittymisessä on ongelmia tai keltarauhasen kanssa...
Kannattaa mennä lääkäriin, jos olette noin kauan jo yrittäneet lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Oletkos tehnyt ovulaatiotestejä? Voi ovuloida mutta munis ei välttämäti irtoa ja siihen on olemassa lääkkeitä. Tai sitten kiinnittymisessä on ongelmia tai keltarauhasen kanssa...
Kannattaa mennä lääkäriin, jos olette noin kauan jo yrittäneet lasta.

Ai? Perusteluja