Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei ole aina kateutta. Ei varmaan läheskään aina.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ei ole aina kateutta. Ei varmaan läheskään aina.
Ilkeyttä, tapojen puutetta, tökeröyttä, riippuen siitä kerrotaanko se mielipide kuinka ronskisti ja etenkin jos se kerrotaan vaikkei sitä ole pyydetty.
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Tai sitten ihan puhtaasti rehellisyyttä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Tai sitten ihan puhtaasti rehellisyyttä![]()
Joo, voi sitä olla rehellisen ilkeä ja huonosti käyttäytyvä, ilman muuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:No ei todellakaan ole, tätä mä en ymmärrä, en sitten tippaakaan.
Totta kai saa olla negatiivista sanottavaakin toisesta - myös siitä samaa sukupuolta olevasta -
ilman, että kyseessä olisi kateus.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ei se aina kateutta ole, joskus kyseessä on puhdas idioottimaisuus ja moukkamaisuus :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Mä olen joskus raakuuteen asti rehellinen jaa sitä myöten saatan huonostikin siis käyttäytyä, mutta musta ei ole kehumaan esim. toisen vaatteita jos ne on musta karmeet ja siis mun mielipidettä kysytään![]()