Jos nainen arvostelee toista naista niin onko aina kyseessä kateus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Tai sitten ihan puhtaasti rehellisyyttä :whistle:

Joo, voi sitä olla rehellisen ilkeä ja huonosti käyttäytyvä, ilman muuta :D

Mä olen joskus raakuuteen asti rehellinen jaa sitä myöten saatan huonostikin siis käyttäytyä, mutta musta ei ole kehumaan esim. toisen vaatteita jos ne on musta karmeet ja siis mun mielipidettä kysytään :whistle:

En mä usko että taustalla on aina kateus. Jos mä joskus satun vähän arvosteleen, niin kyseessä saattaa olla joku julkisuuden tyyppi joka yksinkertasesti on aivan karmean näköinen mun mielestä. Kateellinen en ole, koska olen tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni.

Varmaan suurimmassa osassa on vain halu saada se itsensä/tuotteensa esittelijä maanpinnalle. Ei sillä että olisi kateellinen, koska itse omaa paremmankin, mutta joskus vain ärsyttää joidenkin jatkuva itsekehu.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Ei se aina kateutta ole, joskus kyseessä on puhdas idioottimaisuus ja moukkamaisuus :xmas:

Puhdas peesi!
Mä en kyllä ylipäätä ymmärrä tarvetta laittaa oma kuva arvosteltavaksi enkä todellakaan lähtis toisen ulkonäköä edes arvostelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Mä olen joskus raakuuteen asti rehellinen jaa sitä myöten saatan huonostikin siis käyttäytyä, mutta musta ei ole kehumaan esim. toisen vaatteita jos ne on musta karmeet ja siis mun mielipidettä kysytään :whistle:

Tuon minä kyllä tavallaan ymmärrän, että jos oikein kysytään, niin sitten sanotaan suoraan. Itse kyllä olen omasta mielestäni onnistunut luovimaan sellaisin sanakääntein, ettei tarvitse rumasti sanoa. Ja kuten tuossa ylempänä sanoinkin, minun mielestäni on jotenkin (miten sen sanoisi) lapsekasta tai jotain, että erottelee elämänalueet niin, että netissä voi tehdä mitä vaan ja ns. oikeassa elämässä ollaan sitten asiallisia. :D Ehkä se johtuu siitä tylsästä seikasta, että olen ehtinyt olla niin julmetun kauan aikuinen, ennen kuin tällaisia foorumeita on ollut edes olemassa. kyllä minä sen ymmärrän, että nuoremmille niissä on eroa, ne erotetaan, mutta en silti pidä sitä hyvänä, koska se kuitenkin aiheuttaa toisille pahaa mieltä, kun sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Silloin se kuuluisa sananvapaus on ymmärretty ihan päin pirkkalaa.

Yhteistyössä