jos nainen hajottaa lasiesineitä ja repii vaatteensa ollessaan vihainen niin mikä on pielessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja husband
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

husband

Vieras
vaimoni saattaa yhtäkkiä heittää lautasen seinään ollessaan vihainen. hänen mielialansa vaihtelevat usein. välillä on onnellinen (normaali) ja yhtäkkiä saa itkukohtauksia. ei kohdista vihaa minuun eikä visko tavaroita minuun myöskään. ei ole raskaana. tätä on jatkunut jo parisen kuukautta. epälen masennusta mutta voiko se ilmetä näin pahana? mitä tämä voisi olla? olen erittäin huolissaan, sillä tämän kaiken lisäksi vaimoni ei syö ja on laihtunut todella paljon. haluan hänen parastaan.

Mikään ei oikeuta väkivaltaiseen käyttäytymiseen. Syökö/ onko hänellä hormonaalinen ehkäisy. Minulla pillerit vaikuttivat niin, että hermot oli todella kireällä ja olisin voinut vaikka lyödä. Onnksi tajusin ongelman ja lopetin pillerit, enkä ota enää mitään hormonaalista ehkäisyä. Vaimosi pitää mennä lääkärille ja heti.

Mikään ei oikeuta väkivaltaiseen käyttäytymiseen. Syökö/ onko hänellä hormonaalinen ehkäisy. Minulla pillerit vaikuttivat niin, että hermot oli todella kireällä ja olisin voinut vaikka lyödä. Onnksi tajusin ongelman ja lopetin pillerit, enkä ota enää mitään hormonaalista ehkäisyä. Vaimosi pitää mennä lääkärille ja heti.

ei ole mitään hormonaalista ehkäisyä.

No onko hän kertonut miksi on niin vihainen?
Usein tuollaista käyttäytymistä aiheuttaa ihan vaan sisälle padotut negatiiviset tunteet, ne tulee väkisin ulos jos niitä kerätty sisälle pitkään.

Toimiiko teillä kommunikointi, kertooko puoliso ongelmistaan, vihastaan, katkeruudestaan tai muista negatiivisista fiiliksistä?

Hiukan viittaisi tuohon se että mies kysyy palstalta mikä hänen vaimoaan vaivaa..

[QUOTE="vieras";26491169]No onko hän kertonut miksi on niin vihainen?
Usein tuollaista käyttäytymistä aiheuttaa ihan vaan sisälle padotut negatiiviset tunteet, ne tulee väkisin ulos jos niitä kerätty sisälle pitkään.

Toimiiko teillä kommunikointi, kertooko puoliso ongelmistaan, vihastaan, katkeruudestaan tai muista negatiivisista fiiliksistä?

Hiukan viittaisi tuohon se että mies kysyy palstalta mikä hänen vaimoaan vaivaa..[/QUOTE]

on kertonut. toimii kommunikointi paitsi ei silloin jos vaimoni on vihainen. näitä kohtauksia tulee muutaman kerran päivässä. seksiä meillä ei ole minun takiani (en halua satuttaa vaimoani). hän menee sekaisin aina kun otan seksin puheeksi. se taitaa johtua lapsuudesta.

on kertonut. toimii kommunikointi paitsi ei silloin jos vaimoni on vihainen. näitä kohtauksia tulee muutaman kerran päivässä. seksiä meillä ei ole minun takiani (en halua satuttaa vaimoani). hän menee sekaisin aina kun otan seksin puheeksi. se taitaa johtua lapsuudesta.

Miksi pelkäät että satutat vaimoasi jos harrastatte seksiä?
Vaimosi siis kokenut seksiin liittyviä traumoja ja se vaikuttaa teidän seksielämään?
Kieltäytyyko vaimo harrastamasta seksiä sinun kanssa tai tekeekö sitä vain pakosta?

Kyllä mä ensin lähtisin vaikka ihan pariterapiasta, ammattilainen sitten varmaankin suosittelee vaimollesi myös yksilöterapiaa jos näkee tarpeelliseksi.

Mä unohtaisin nyt kokonaan kaikki palstadiagnoosit ja menisin jonnekin juttelemaan.

[QUOTE="vieras";26491494]Miksi pelkäät että satutat vaimoasi jos harrastatte seksiä?
Vaimosi siis kokenut seksiin liittyviä traumoja ja se vaikuttaa teidän seksielämään?
Kieltäytyyko vaimo harrastamasta seksiä sinun kanssa tai tekeekö sitä vain pakosta?

Kyllä mä ensin lähtisin vaikka ihan pariterapiasta, ammattilainen sitten varmaankin suosittelee vaimollesi myös yksilöterapiaa jos näkee tarpeelliseksi.

Mä unohtaisin nyt kokonaan kaikki palstadiagnoosit ja menisin jonnekin juttelemaan.[/QUOTE]

pelkään satuttavani häntä, sillä aina sen jälkeen tai seuraavana päivänä kun olemme rakastelleet hän saa itkukohtauksen ja sen jälkeen alkaa vihanpito. viimeksi hän repi vaatteensa ja alkoi puhua sekavia ja kohta itkeä. tämän takia en uskalla enää ehdottaa seksiä. seksi ei ole ainoa asia jonka jälkeen oireita ilmenee. itkukohtauksien lisäksi hän saattaa tosiaan olla syömättä useita tunteja tai jopa päivän.

No nyt on jotain pahasti vialla. Varatkaa lääkärille aika heti huomenna. Toivottavasti vaimosi ymmärtää huolesi ja sen, että nyt ei todellakaan ole kaikki kohdallaan. Voimia teille molemmille.

kiitos tuhannesti avusta ja tuesta. vaimo sai tänään vähän pienemmän itkukohtauksen mutta silti otan kaiken vakavasti. onneksi olen nyt lomalla niin voin olla hänen tukenaan. sain hänet rauhoittumaan ja hän on levännyt tuossa jo muutaman tunnin. huomenna menemme yhdessä hakemaan apua.

Yhteistyössä