jos olet allerginen paskalle tai valitukselle, ÄLÄ LUE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
tuo 1v7kk.. en tajua, mikä kakkafetissi sitä riivaa mutta heti kun saa jotain äkistettyä niin työntää kädet sinne vaippaan & hieroo tuotosta lattiaan, seiniin, itseensä.. mies on jopa suusta kaivanut paskakikkareita! :O esikoisella ei ikinä ollut tuollaista, mutta tämä nuorempi painos on tyystin eri maata.
pitäisi olla jatkuvasti sukkahousut bodyn alla, mutta kun nuo atooppiset jalat tarvitsevat ilmaa...

tsempatkaa, miulta lähtee kohta järki :headwall: :x

Oletteko pottaa harjoitelleet? Auttaisiko, kun äkistäisi pottaan ja saisi sitä itse katsoa?

Jos tykkää muutoin leikkiä tuntoaistilla ja kosketella, niin kannattaa käyttää hyväksi innostusta. Vaikka taikataikinaa (suolataikina) tai muuta harmitonta muovailtavaksi. :)

Olen kyllä kuullut, että muitakin se kiinnostaa ja miksi ei kiinnostaisi? Sehän on vaan mahtavaa, että lapsi on utelias, mutta ymmärrän kuitenkin, että siitä voi seurata myös sotkua jne. Jollain ammattikasvattajalla on varmaan tähänkin joku vinkki antaa.

Kyllä tuo meidänkin 2v sitä harrastaa ja 8kk ikäinen pikkuveli jo katselee kovasti, en tiedä ymmärtääkö, ja aikooko matkia, mutta kovasti on ainakin innostunut kakka showsta. Että meillä näitä on varmaan kohta kaksi kakkataiteilijaa ;)

[QUOTE="vieraana";29329141]Oletteko pottaa harjoitelleet? Auttaisiko, kun äkistäisi pottaan ja saisi sitä itse katsoa?

Jos tykkää muutoin leikkiä tuntoaistilla ja kosketella, niin kannattaa käyttää hyväksi innostusta. Vaikka taikataikinaa (suolataikina) tai muuta harmitonta muovailtavaksi. :)[/QUOTE]

Ei auta ainakaan meillä. Kokeiltu on kaikkea ;)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä