Jos olisit jollain lailla "poikkeava" niin miten suhtautuisit jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Merja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Merja"

Vieras
joku kävelisi vaikkapa kaupassa ohitsesi ja sanoisi vaikkapa näin (kyseessä siis reilusti ylipainoinen) "katsokaa mikä läski" onpa iso perse" ihan norsun näköinen" tai sitten vain kuulisit naurua ja supinaa selän takana mihin nyt milloinkin menetkin...lapsilta, mutta hyvin usein myös aikuisten taholta.

Kuinka suihtautuisit? Pahoittaisitko mielesi? Sanoisitko takaisin?

Jos olisi joku sellainen ominaisuus mihin voisi vaikuttaa, niin käyttäisin kaiken liikenevän vaivannäön sen muuttamiseen ennen kuin yrittäisin kovettaa itseäni tai jatkuvasti taistella ennakkoluuloja vastaan.

Ei tarvitse kuville olen ollut ikäni poikkeava. En sano koskaan mitään takaisin. Yleensä kommentit ei herätä mitään tunteita koska olen jo niin tottunut nihiin. Joskus taas pahoitan mieleni, riippuu siitä miten törkeää palautetta saa.

[QUOTE="vieras";23932380]Jos olisi joku sellainen ominaisuus mihin voisi vaikuttaa, niin käyttäisin kaiken liikenevän vaivannäön sen muuttamiseen ennen kuin yrittäisin kovettaa itseäni tai jatkuvasti taistella ennakkoluuloja vastaan.[/QUOTE]
Jos ei voisi vaikuttaa, niin en sanoisi takaisin. Se ei mitään hyödytä satunnaisille ihmisille.

Pahoittaisin mieleni. Joskus jotkut nuoRet tytöt nimitti mua pissikseksi. Menin avautumaan ja kerroin olevani tarpeeksi vanha ollakseni vaikka heidän äitinsä. En ukso, että he sanovat vastaantulevien ulkonäöstä enää niin lujaa, että sen kuulee. :)

Sanon jotain kärkevää takaisin.

Siksi mä en koulussakaan säästynyt kimppuun käymisiltä kun mun suu ei vaan pysy kiinni jos joku solvaa...

Ei sillä, kyllä mä silti mieleni pahoittaisin. Ajattelisin että ansaitsin sen.

mä olen jo vuosien saatossa oppinut, et en jaksa vaivautua harmittelemaan mulle tuntemattomien mielipiteistä minusta.
välitän vain sellaisten ihmisten mielipiteistä, joista mä itse välitän.

Kyllä pahoittaisin mieleni. Olen reilusti ylipainoinen, mutta onneksi en tuollaisia ole kuullut. Liika syöminen on pahe, tiedän, mutta kun se näkyy. Tupakointi myös näkyy ja haisee, samoin juovuksissa olo. Kadunkulmassa seisova nikotinisti, joka ei sillä hetkellä polta, näyttää normaalilta. Juopotella saa tosi rankasti ja pitkään ennen kuin sen huomaa ulkonäöstä. Vieraissa käynti ja uhkapelaaminen ovat paheita myös, mutta niitä ei kommentoida, kun ne eivät näy ulospäin ja ne on helppo pitää salassa.

Riippuu millä tuulella mie oon,joko en välitä paskan vertaa,mitä kuulen tai sanon jotain kärkästä takaisin.En yleensä välitä toisten/ tuntemattomien mielipideistä ulkonäön tai painon suhteen enkä pahoita mieltäni.:)