jos olisit terassin kukkalaatikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ai, meidän varastoko sekainen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todennäköisesti se karkasi mun mustan topin kanssa samaan paikkaan... Tai sitten, jos se sun laatikko ei tykkää mustasta, olisin miehen nostamana, jossakin älyttömässä paikassa, kuten katon rajassa varastossa tai suksiboksin sisällä. :saint:

Mä olisin täynnä rojua, ettet arvaa mun olevan kukkalaatikko, vaan luulet että olen säilytysloota.
Multa on hukassa kaksi moottoripyörän tankkilaukkua |O Mä olen jo kaivanu vintinkin niitä hakiessa, mutta ei vaan löydy :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Todennäköisesti se karkasi mun mustan topin kanssa samaan paikkaan... Tai sitten, jos se sun laatikko ei tykkää mustasta, olisin miehen nostamana, jossakin älyttömässä paikassa, kun katon rajassa varastossa tai suksiboksin sisällä. :saint:

uskon että mies on todellakin sen jonnekin piilottanut. ja etsin yritin, muta suksiboksin päällä ei muuten ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
saanko tunkea tähän alotukseen omalla kysymyksellä?no,tungen kuitenkin..jos olisit ruohotrimmerin laturi niin minne olisit piiloutunut? :snotty:

todennäköisesti siivouskaapissa tai vaatehuoneessa tai......

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
saanko tunkea tähän alotukseen omalla kysymyksellä?no,tungen kuitenkin..jos olisit ruohotrimmerin laturi niin minne olisit piiloutunut? :snotty:

todennäköisesti siivouskaapissa tai vaatehuoneessa tai......

siivouskaappi ja makkari pengottu :/ no meillä ei vissiin tänä kesänä ruohoa ajella :whistle:

Yhteistyössä