Jos olisit transformers minirobotti nii mihinkäs piiloutuisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Miten ihmeessä pojan yks pieni robotti voi hukkua noin, että mistään ei löydä.
Mä oon oikeasti kohta joka paikan kolunnu läpi eikä mistään löydy.
Hitsi, kun tuo mun 4v ei muista mihin tavaroitaan aina laittaa, mutta sitten kyllä ihan varmasti muistaa, jos joku katoaa :(
Mistä ihmeestä mä alan sitä etsimään seuraavaksi? |O

pyykkikoppa, kengät, sohvat,kirjahylly,jääkaappi, sohvan alusta ja kaikki näistä katottu. mistä hemmetistä mä sitä nyt haen?
tuntuu, et mä oon jo joka paikan kääntäny ylösalaisin vain tätä etsien. Robotit on pojalle niin rakkaita,nyt jo monta päivää ollu kateissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
pyykkikoppa, kengät, sohvat,kirjahylly,jääkaappi, sohvan alusta ja kaikki näistä katottu. mistä hemmetistä mä sitä nyt haen?
tuntuu, et mä oon jo joka paikan kääntäny ylösalaisin vain tätä etsien. Robotit on pojalle niin rakkaita,nyt jo monta päivää ollu kateissa :(

Sängyt ja patjojen välit vielä

Alkuperäinen kirjoittaja mantu:

Sängyt ja patjojen välit vielä
Katottu :( ei ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
taskut ja laukut?
ei oikein sellaisia laukkuja jossa vois olla ja taskuja oon tonkinu.

Mulla oli yhtenä päivänä transformer käsilaukussa...
Vaan ehkä se olin minä kun olin sen sinne laittanut, ajattelematta.
:whistle:
:D Jos mä olisin oikeasti tienny et noi minikokoiset voi hukkua noin et pitää koko talo kääntää niin olis kyllä jääny pukilta tuomatta :) mut noi isot sit kyllä löytyy jos katoaa..onneksi!
Joulun aikaan toinen minirobotti hävis ja kaiken etsinnän jälkeen se oli joulukuusen oksalla :D että toikin voi olla sitten ihan missä vaan!

Yhteistyössä