Jos on 175cm pitkä, niin mikä on ihannepaino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Oon 176 cm, ja mulle sopivin paino on 59-60 kg. En tiiä onko se ny mikään ihannepaino, mutta näytän parhaalta & voin parhaiten noin sen painoisena.

Mä oon 177 ja ihannepaino mulle ois 59-61kg kans =) Mutta tosiaan varmaan ihmisestä ja sen kropasta kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Kyllä alle 60 kg on jo aika vähän noin pitkälle. Mun sisko vähän pitempi ja painoi ennen raskautta noin 70 kg ja oli hoikka.

Oon 176-senttisenä ollu joskus 70-kilonen ja se oli kyllä jo liikaa, ei mikään läski mutta löysää rupes oleen siellä ja täällä. Toivottavasti en ikinä siihen palaa siihen, ny 63 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja itse olen:
174 cm ja mun ihanne paino olisi 54 kg jos itse saisin päättää. Nyt painan 58 kg ja painoideksi on 19. Olen erittäin kriittinen itselleni :)

No hyi. Naisella pitää olla myös lihaa luiden ympärillä, muotoja. 65-68 kg on ok.

Riippuu paljon siitä minkätyyppinen kroppa olet ja oletko lihaksikas vai et. Jos olet kiinteä ja lihaksikas ja omaat ok kokoisen luuston niin veikkaisin, että 65kg on ok. Jos taas et ole juuri lihaksikas ja luustokin on kovin pienehkö (hartiat pienet+lantio pieni) niin semmoinen 55-60kg. Mutta vaikea sanoa kun ei ole nähnyt sua.

olen paljo0n lyhyempi ja painan enempi... eli olisin onnellinen jos tällä 168cm mitalla painaisin tuon 70kg mutta niin tiukkaa diettiä en pysty kauaa pitämään että sinne asti pääsisin. aikuis iällä pienin paino on ollu 75kg ja silloinkin sen eteen piti tehdä äklyttömästi töitä....

sanoisin että 175cm pitkän ihannepaino pyösrii siinä 67-72kg välillä. riippuu tietty siitä ruumiin rakenteestakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Kyllä alle 60 kg on jo aika vähän noin pitkälle. Mun sisko vähän pitempi ja painoi ennen raskautta noin 70 kg ja oli hoikka.

Oon 176-senttisenä ollu joskus 70-kilonen ja se oli kyllä jo liikaa, ei mikään läski mutta löysää rupes oleen siellä ja täällä. Toivottavasti en ikinä siihen palaa siihen, ny 63 kg.

No sinulla voi olla, mutta siskolleni aina hämmästelin, että miten voi painaa ton verran,kun on niin hoikan näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

No sinulla voi olla, mutta siskolleni aina hämmästelin, että miten voi painaa ton verran,kun on niin hoikan näköinen.

Riippuu niin lihasmassasta. Jos on lihaksikas niin toi 70kg ei ole paljoa. Jos taas ei ole lihaksia juuri missään, niin jos painaa 70kg niin on kyllä aikalailla löysää ympäriinsä..

Niin, riippuu hirveästi ihmisen "mallista"
Mä olen tuon pituinen ja painan 63kg...jos painaisin alle 61 en olisi enää nätin näköinen, jos painan yli 65kg, en myöskään koe oloani kotoisaksi, eli mulle paino 61-65 on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Olettepas te laihoja.Minusta 70kg on hyvä =).Tietysti riippuu onko lihasta,sehän painaa enemmän...

Minä olen 175cm ja olen samaa mieltä. 69.9kg olisi nyt toive. 68kg olisi ihanteellinen.

60-62cm ja minä olin ainakin kamala luuviulu lapsena... Anorektikolta näytin.

Yhteistyössä