V
vieras
Vieras
Otsikossahan kysymys jo tulikin.. Jos naisesta siis kyse, niin mikä mielestäsi on 175cm pitkän ihannepaino?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Oon 176 cm, ja mulle sopivin paino on 59-60 kg. En tiiä onko se ny mikään ihannepaino, mutta näytän parhaalta & voin parhaiten noin sen painoisena.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Kyllä alle 60 kg on jo aika vähän noin pitkälle. Mun sisko vähän pitempi ja painoi ennen raskautta noin 70 kg ja oli hoikka.
Alkuperäinen kirjoittaja itse olen:174 cm ja mun ihanne paino olisi 54 kg jos itse saisin päättää. Nyt painan 58 kg ja painoideksi on 19. Olen erittäin kriittinen itselleni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Kyllä alle 60 kg on jo aika vähän noin pitkälle. Mun sisko vähän pitempi ja painoi ennen raskautta noin 70 kg ja oli hoikka.
Oon 176-senttisenä ollu joskus 70-kilonen ja se oli kyllä jo liikaa, ei mikään läski mutta löysää rupes oleen siellä ja täällä. Toivottavasti en ikinä siihen palaa siihen, ny 63 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Kyllä alle 60 kg on jo aika vähän noin pitkälle. Mun sisko vähän pitempi ja painoi ennen raskautta noin 70 kg ja oli hoikka.
Oon 176-senttisenä ollu joskus 70-kilonen ja se oli kyllä jo liikaa, ei mikään läski mutta löysää rupes oleen siellä ja täällä. Toivottavasti en ikinä siihen palaa siihen, ny 63 kg.
No sinulla voi olla, mutta siskolleni aina hämmästelin, että miten voi painaa ton verran,kun on niin hoikan näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Olettepas te laihoja.Minusta 70kg on hyvä =).Tietysti riippuu onko lihasta,sehän painaa enemmän...