Jos on FB-kavereita jotain tuhat, niin ehtiikö seuraamaan / kiinnostaako oikeesti kaikkien elämät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cicilisco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cicilisco

Jäsen
07.08.2012
39
0
6
Mulla muutama kaveri, joilla kavereita hyvinkin lailla lähellä 1000 ja mietin, että seuraako ne todella toistensa kuulumisia vai hyväksyvätkö vaan kaikki kaveripyynnöt?

Tää on tärkee asia :xmas:

Viimeksi muokattu:
No ei tasan kerkii, mutta sinnehän saa ne tärkeimmät päivitykset erikseen jos haluaa seurata vaan esim 10 kaveria. En vaan tajua miksi pitää kerätä kaverilistaa monilla sadoilla joita ei todellisuudessa tuskin edes kaikkia tunne.

Noin mä vähän ajattelinkin.
On varmaan turhaa yrittää erottautua sieltä tuhannen kaverin joukosta :| Ainakaan mitään niin repäsevää en oo keksinyt, että olisin tullut huomatuksi... ja nyt puhun ihan vaan yhdestä tietystä ihmisestä :heart:

Mulla on vähän reilu sata, enkä tosiaankaan edes jaksa lukea kaikkien tilapäivityksiä. Luen kyllä aina viimeisimpiä päivityksiä mitä etusivulla näkyy, mutta joidenkin ihmisten päivitykset skippaan täysin ja jätän lukematta. Yleensä syynä tähän on surkea kielioppi, rasittava tyyli kirjoittaa tai toistuvasti saman tyyliset päivitykset.

Joskus saatan kyllä tulla pohtineeksi, mitä jollekin vanhalle tutulle kuuluu ja mielenkiinnosta käyn kurkkaamassa profiilia, että mitä hän siellä kertoo itsestään. Saatan tehdä näin, vaikka kyseessä ei olisikaan kovin läheinen ihminen ja vaikka en olisi ollut hänen kanssaan oikein koskaan tekemisissä.

Käsittääkseni jos liittyy johonkin peliyhteisöön tai johonkin niin muutama klikkauksella saa ne kaikki ihmiset kaverilistalleen, eli päivän aikana voi haalia satoja kavereita

[QUOTE="veera";26898676]Käsittääkseni jos liittyy johonkin peliyhteisöön tai johonkin niin muutama klikkauksella saa ne kaikki ihmiset kaverilistalleen, eli päivän aikana voi haalia satoja kavereita[/QUOTE]

mikäs se sellainen peliyhteisö on kun itse pelailen myös ja kyllä pitää erikseen kaveriksi pyytää jos pelikavereita haluaa ventovieraista. Ei edes voi päivässä ottaa kaveriksi satoja koska siitä saa hetkellisen bannin koko bookkiin. Ovat estäneet tuollaisen toiminnan ihan turvallisuus syistä.

Yhteistyössä