Jos ostaa asunnon (ostin), miettiiköhän sitä aina, että maksoiko ylihintaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plääh ja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plääh ja plääh

Vieras
Me ostettiin nyt sitten pitkän harkinnan jälkeen rivari pk-seudun kehyskunnasta. No kallishan se on ku mikä, kun vertaa esim. mun kotikaupungin hintatasoon. Ja oli sievä ja ihan ok, muttei just semmonen mitä haluttiin, mutta semmonen hyvä johon oli varaa.

No nyt sitten miettii, että mitä jos maksoikin ylihintaa? Tingittiin hinnasta 5000?. Mutta silti tuntuu, että kun tarjous meni heittämällä läpi, että maksettiinkohan liikaa? Välitysfirman kautta oli myynnissä. Entä jos ei saada omia pois...

Mun eka oma asunto ja nyt tiedustelen, että onkohan nämä ihan oikeita tuntoja... Miksi ei tunnu lainkaan kivalta, vaikka nyt meillä on oma koti?

Ihan samaa mä mietin 3,5v sitten. Tuntu että liikaa maksettiin ja pelotti, ettei saada omia pois. Myöhemmin reilu 10 tonnin voitto, vaikka juuri remppaa ei oo tehty. Eli sanosin näin, että mitään et enää voi sille mitä oot maksanut ja tuo tunne on ihan normaali.

Kiva kuulla, että muutkin miettii.... Jos hintapyyntö oli 239 000 ja maksettiin 234 000, niin tingittiinköhän liian vähän? Välittäjä väitti, että kun laittaa asunnon nettiin se menee kokemuksen perusteella 2 päivässä...

Ostin kaksion vajaalla 50 000 eurolla ja silloin mietin myös maksoinko ylihintaa. Myin asunnon reilu 5 vuotta myöhemmin ja sain siitä yli 90 000. Remppaan oli mennyt ehkä 5000,-. Ikinä en olisi itse suostunut niin paljoa maksamaan.

Yhteistyössä