K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen 178cm ja painoa noin 65kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieman alle 60 MUN mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:Niin, ehkä se 65 kg olis sellainen et olis hoikka muttei nälkäkurki kuitenkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:No mä olen 185 cm pitkä ja painan nykyään 66 kg, ja olen mielestäni ihan sopiva. :/
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:niin mikä voisi olla sopiva paino muuten normaalirakenteiselle naiselle ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieman alle 60 MUN mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:No mä olen 185 cm pitkä ja painan nykyään 66 kg, ja olen mielestäni ihan sopiva. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieman alle 60 MUN mielestä
Liian laiha on jos painaa alle 60 kg 173 cm, aplle sulle ok paino tuohon pituuteen 65-70kg
Tervetuloa kattomaan mun läskiä kroppaa sitten...Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieman alle 60 MUN mielestä
Liian laiha on jos painaa alle 60 kg 173 cm, aplle sulle ok paino tuohon pituuteen 65-70kg
Samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervetuloa kattomaan mun läskiä kroppaa sitten...Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieman alle 60 MUN mielestä
Samaa mieltä.