Jos poikalapsi puhuu sinulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hm

Vieras
tunnetko olosi imarrelluksi ja kuuntelet häntä kunnolla verrattuna siihen jos tyttölapsi puhuu?
omiin lapsiin ehkä samanlainen suhtautuminen, mutta entä vieraat lapset?

Minä olen huomannut että lasteni mummo kuuntelee poikalapsenlastaan mutta keskeyttää ainakin oman tyttäreni usein. Ei kuuntele mitä tämä sanoo vaan hymisee jotain.
Kaikkien pitäisi juosta mummolassa poikalapsenlapsen pillin mukaan. Hän on tottunut siihen että häntä kuunnellaan ja on koko ajan keskipiste.

hassu kysymys...
jos mummon mielestä poikalapset ovat "arvokkaampia" kuin tytöt. olen huomannut tätä piirrettä mieheni sekä myös oman puoleni sukulaisissa...ärsyttävä piirre!

En tunne oloani mitenkään enemmän tai vähemmän imarrelluksi kummankaan kanssa jutustelusta, mutta voi olla, että olen enemmän kiinnostunut poikien jutuista, koska oma lapsi on poika. Mutta kyllä mie tyttöjä kohtelen ja kuuntelen ihan samalla tavalla.

Meillä mummi sulattaa ainoalta poikalapsenlapseltaan todella ppaljon suunsoittoa ja huonoa käytöstä, kun taas tytöille huomauttaa joa vähänkin käyttäytyvät raisummin...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Meillä mummi sulattaa ainoalta poikalapsenlapseltaan todella ppaljon suunsoittoa ja huonoa käytöstä, kun taas tytöille huomauttaa joa vähänkin käyttäytyvät raisummin...

Kai olet huomauttanut mummille ettei tuo ole reilua??

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Meillä muuten ihan sama juttu :D Tosin koskee vain ensimmäistä tyttärenpoikaansa, nuorempaa tyttärenpoikaa koskee samat käyttäytymissäännöt kuin tyttärentyttäriäkin.

No lähinnä mä hämmästyn jos poikalapsi puhuu mulle, koska todennäköisesti se on vieras, kun ei lähipiirissä ole poikalapsia :D Mutta kyllä mä periaatteessa suhtaudun lapsiin ihan samalla lailla sukupuolesta riippumatta.

Yhteistyössä